Advarsel til jer kagedamer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.705 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Malene84

hej dejlige damer (som laver kager)

Please pas på med at reklamere med jeres salg af kager herinde. Min grandkusine er blevet meldt, og det er ud fra en hjemmeside. Pludselig stod fødevare-menneskerne hjemme på hendes adresse, de tog ALT med sig og hendes bestillingsbog. Jeg siger kun dette fordi, hun fik lukket sin hobby ned pga. hun havde vist sine kager frem på en hjemmeside som denne. Skriv private breve til hinanden hvis I vil købe osv. Min grandkusine fik en bøde på 25000 kr.

Håber virkelig I lytter - det ville være så ærgeligt, hvis det samme skete for nogen af jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Susan1978

det er sødt af dig... tak.

Anmeld

14. juni 2010

Mira0911

Tak for meldingen....

Anmeld

14. juni 2010

Dot D

Malene84 skriver:

Please pas på med at reklamere med jeres salg af kager herinde. Min grandkusine er blevet meldt, og det er ud fra en hjemmeside. Pludselig stod fødevare-menneskerne hjemme på hendes adresse, de tog ALT med sig og hendes bestillingsbog. Jeg siger kun dette fordi, hun fik lukket sin hobby ned pga. hun havde vist sine kager frem på en hjemmeside som denne. Skriv private breve til hinanden hvis I vil købe osv. Min grandkusine fik en bøde på 25000 kr.

Håber virkelig I lytter - det ville være så ærgeligt, hvis det samme skete for nogen af jer.

Øv hvor trælst for hende, men tak for at du deler denne viden med os alle, så nu

Anmeld

14. juni 2010

frk Jensen

Malene84 skriver:

sikke noget da...

Øv for din grandkusine... Det er jo "bare" en hobby man har..

kram

Anmeld

14. juni 2010

MoarTNoah

Malene84 skriver:

mener du alt, såsom hendes redskaber til at bage og sårn.. kan jeg nemlig ikke forstå at de har lov til.. heller ikke bestillingsbog!

Anmeld

14. juni 2010

Vial

Hvor vildt!

Men et eller andet sted, når man tænker over det, så er det sgu fair nok. Nogle spytter jo kager ud hver og hver anden dag og sælger dem til begivenheder som barnedåb, bryllupper, fødselsdage osv.

Selskaber hvor rigtig mange mennesker er i blind tiltro til, at det er okay, det man putter i munden. Når man laver det hjemme i sit eget køkken, så er der jo ikke tjek på hygiejnen - og værst af alt: INGEN forsikringer dækker, hvis uheldet et ude, og nogle kommer galt af sted med kagen.

Arbejdede en gang på et advokatkontor. De var måske lidt miljøskadet, men der måtte vi IKKE have hjemmebag med. Vi spiste kun fra bageren. Hvis nogle knækkede en tand, fik en slem forgiftning eller andet, så var det bagerens ansvarsforsikring der dækkede skaderne.

Anmeld

14. juni 2010

E.T

KaMa skriver:

Hvor vildt!

Men et eller andet sted, når man tænker over det, så er det sgu fair nok. Nogle spytter jo kager ud hver og hver anden dag og sælger dem til begivenheder som barnedåb, bryllupper, fødselsdage osv.

Selskaber hvor rigtig mange mennesker er i blind tiltro til, at det er okay, det man putter i munden. Når man laver det hjemme i sit eget køkken, så er der jo ikke tjek på hygiejnen - og værst af alt: INGEN forsikringer dækker, hvis uheldet et ude, og nogle kommer galt af sted med kagen.

Arbejdede en gang på et advokatkontor. De var måske lidt miljøskadet, men der måtte vi IKKE have hjemmebag med. Vi spiste kun fra bageren. Hvis nogle knækkede en tand, fik en slem forgiftning eller andet, så var det bagerens ansvarsforsikring der dækkede skaderne.

Nu behøver man vist heller ikke at overdrive.

Der er masser af virksomheder der heller ikke har orden på hygiejnen! Og masser af privat personer der har styr på det.

Anmeld

15. juni 2010

Vial

E.T skriver:

Nu behøver man vist heller ikke at overdrive.

Der er masser af virksomheder der heller ikke har orden på hygiejnen! Og masser af privat personer der har styr på det.

Nemlig. Derfor der jo er kontroller i virksomheder

Anmeld

15. juni 2010

LifeIsGreat

KaMa skriver:

Nemlig. Derfor der jo er kontroller i virksomheder

Men den krontrol er vidst bare ikke altid helt i orden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.