Hvem har??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

ChatH

Macaab skriver:

Vi har noget så bette som en suzuki Liana, og vi har plads til alle tre unger (selvom yngste ikke er født endnu) Jeg testede det for nogle måneder siden.

Vi smider mindstemand i midten, da han alligevel ikke selv stiger ud og ind af bilen

Jeg måtte dog sande at med Andreas på 5, bag passagersædet, så gik det ikke, men sad Andreas bag føreren, så kan det godt lade sig gøre...

Så vi kan altså godt have plads til en baby, en 3-årig og en 5-årig

Okay, synes dog ikke at vores kan rykkes rundt så de kaan være der, desværre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Moma

Hvad med en Citroen Berlingo eller Peugeout (staves?) Partner. Der er masser t afplads, de er rimelige i pris, og så kan man sætte en hel barnevogn bagi uden at skille den ad. Måske ikke verdens kønneste men praktisk er den.

Anmeld

14. juni 2010

Majbriteriksen

Hvor gamle er jeres børn? Jeg tænker bare på hvor store autostole skal der i ud over den lille. Min svoger og svigerinder har 3 børn på bagsædet i en toyota yaris, men der er børnene 2, 4 6 år.

Kan se at der er forslået kia, og ja de er tit meget billigere, men hvis man ser dem i en crash-test, så finder man ud af hvorfor. Vores venner har haft sådan en og den kørte super godt og der var mega meget plads i den, men den kostede dem en bondegård i reperationer.

pøj pøj med at lede.

Anmeld

14. juni 2010

Svei

VOLVO...der var super meget plads i vores...og savner min volvo...selvom jeg kun har en af tre i barnestol nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.