Hvem har??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

LinLin

Jeg har ikke, men en kollega har haft to forskellige biler, hvor hun havde tre aitostole; først opel vectra og nu en Zafira... Men der må være allermest plads i de biler hvor der er tre enkeltsæder; så som Opel zafira, vw Touran, ford s-max/c-max... Men det er jo rimeligt dyre biler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

TbCp

Mor til David skriver:

Jeg har ikke, men en kollega har haft to forskellige biler, hvor hun havde tre aitostole; først opel vectra og nu en Zafira... Men der må være allermest plads i de biler hvor der er tre enkeltsæder; så som Opel zafira, vw Touran, ford s-max/c-max... Men det er jo rimeligt dyre biler...

Jeg ville også foreslå Opel Zafira. Mine svigerforældre har en og det er ingen sag at have en bunke børnebørn med i den

Anmeld

14. juni 2010

Karo

Min kollega har en Berlingo.

Anmeld

14. juni 2010

Lady Marion <3

Jeg har en citroeen xara picasso ,, den er med 3 seperate bagsæder i , derfor rimeligt med plads ,, Jeg tror faktisk heller ikke de er så dyre mere ,,,

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6

Min kusine har en kia carnival (tror jeg den hedder) Der er vidst nok 4 seperate bagsæder i sådan en

Og uden at vide det så tror jeg at kia er lidt billigere end andre biler af den slags...

ellers prøv at se hvad chevrolet har, de er også blevet billige, men jeg ved ikke om de har biler med den slags plads...

Anmeld

14. juni 2010

Muffinmus

hihi, jeps, jeg prøver stadig at lokke mande til en nr 3engan gog hans iger også at så skal vi jo have en anden bil...og kan ikke finde noget han rigtige kan lide til de penge vi har at gøre ed hvis det er.

Og ja en Tuareg er pisse lækker, men 240.000 kr for en brugt bil?? det er i hvert fald hvad jehg så dem til.

Og lease...hmm, jamne jeg har det sgu abre ikke ogdt med at leje en bil. en bil skal være vores ikke noget man lejer sig til. og personligt synes jeg faktisk 2400 kr om månede for at leje en bil er pænt dyrt.

Vi har en ford focus st car og der kan heller ikke være 3. Og jo, man kunne måske i nød klemme sig ind mellem 2 på en få km tur, men det er ikke en løsning der holder de 2-3 år der ville gå før den største skulle ud af autostolen og på pude.

Men alternativt er der picasso, berligeon der er tude klam og grim, vist nok en af vw´s st cars, carneval og biler som c-max og s-max, alt efter hvad man har råd til:-)

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

Tak for jeres svar jeg må til at kigge. ØV altså nåh men vi kan bare ikke være mellem sæderne så der er ikke så meget at gøre..

Men så hælder jeg nok mest til at vi finder en med mere en 3 bagsæder, hvis jeg nu skulle overtale manden til en 4. om noget tid

nogen der kender en Ford galaxy?? tog kørekort i en og kørte pisse godt, men har jo ikke forstand på biler

Anmeld

14. juni 2010

Lykkegaard

Hvis du vælger en løsning, hvor du vil have et barn foran, skal du bare være opmærksom på airbag, for vores airbag kan kun slås fra på autoriseret værksted, så derfor har vi ikke børn foran!!

Anmeld

14. juni 2010

Corn

Vi har noget så bette som en suzuki Liana, og vi har plads til alle tre unger (selvom yngste ikke er født endnu) Jeg testede det for nogle måneder siden.

Vi smider mindstemand i midten, da han alligevel ikke selv stiger ud og ind af bilen

Jeg måtte dog sande at med Andreas på 5, bag passagersædet, så gik det ikke, men sad Andreas bag føreren, så kan det godt lade sig gøre...

Så vi kan altså godt have plads til en baby, en 3-årig og en 5-årig

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

Lykkegaard skriver:

Hvis du vælger en løsning, hvor du vil have et barn foran, skal du bare være opmærksom på airbag, for vores airbag kan kun slås fra på autoriseret værksted, så derfor har vi ikke børn foran!!

Lige præcis, sådan er det også i vores bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.