Hvem har??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

ChatH

3 børnesæder bag i deres bil og hvilken bil har i???

Vi venter os jo en lillebror her til august og har til min rædsel for 5 min siden erfaret at vi ikke kan have 3 autostole bag i vores bil. vi har en citroen xantia som vi ellers synes har rigtig god plads men åbenbart ikke!!!

Vi bruger ikke vores bil super meget- jeg bruger den til at afleverer unger og handle og så besøger vi familie men ellers ikke det vilde, men vi elsker friheden ved en bil så vi skal sku have en!!
vil gerne høre hvad i har og hvad i kan anbefale det skal ikke være en ny dyr en da vi ikke har finanserne til det, men det skal være en st.car.

Knus Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

JustAnotherName

Alternativ løsning :
Kunne man til en start have de to autostole bagi og det trejde sæde omvendt på forsædet? - Selvom det er træls, så måtte den ene voksen om bagi, og mase hofterne ned mellem de to sæder, når alle mand skal afsted....

Ellers er den eneste løsning vel, at anskaffe en større bil med mere plads?!

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Chatarina skriver:

3 børnesæder bag i deres bil og hvilken bil har i???

Vi venter os jo en lillebror her til august og har til min rædsel for 5 min siden erfaret at vi ikke kan have 3 autostole bag i vores bil. vi har en citroen xantia som vi ellers synes har rigtig god plads men åbenbart ikke!!!

Vi bruger ikke vores bil super meget- jeg bruger den til at afleverer unger og handle og så besøger vi familie men ellers ikke det vilde, men vi elsker friheden ved en bil så vi skal sku have en!!
vil gerne høre hvad i har og hvad i kan anbefale det skal ikke være en ny dyr en da vi ikke har finanserne til det, men det skal være en st.car.

Knus Chatarina

Altså nu har jeg ikke selv, men har en veninde som har og de har en WV Touareq og der sidder der 3 børn på bagsæde på henhold vis 4 år 2 år og 9 måneder

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

Patrick07 skriver:

Altså nu har jeg ikke selv, men har en veninde som har og de har en WV Touareq og der sidder der 3 børn på bagsæde på henhold vis 4 år 2 år og 9 måneder

Ja de er super fede, men vist også NOGET dyre

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Chatarina skriver:

hehe ja de er ikke helt billige, men de fandt heldigvis en der var brugt og som ikke have kørt det vilde, men til rimelig pris

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Alternativ løsning :
Kunne man til en start have de to autostole bagi og det trejde sæde omvendt på forsædet? - Selvom det er træls, så måtte den ene voksen om bagi, og mase hofterne ned mellem de to sæder, når alle mand skal afsted....

Ellers er den eneste løsning vel, at anskaffe en større bil med mere plads?!

ja det er alternativet, problemet er bare at hverken jeg eller manden kan være der Og du skal ikke nævne mine hofter..

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Chatarina skriver:

hvad med evt. at lease en ?? det var måske ikke noget??

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

Patrick07 skriver:

hvad med evt. at lease en ?? det var måske ikke noget??

Tjo synes skisme også bare at det er dyrt hver måned når man skal have de store biler

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Chatarina skriver:

Tjo synes skisme også bare at det er dyrt hver måned når man skal have de store biler

Altså Easy fleat har en bil lige som den vi har det er en opel Astra den koster 2400 om måned skulle jeg mene.. også 20.000 som det der førstehånd betaling.. men nu ved jeg ikke hvor meget i ca. havde regnet med prisen skulle være.. ellers syntes jeg du skulle lure lidt på easyfleat .dk

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Chatarina skriver:

ja det er alternativet, problemet er bare at hverken jeg eller manden kan være der Og du skal ikke nævne mine hofter..

Hehe    ....jeg kender det skam godt selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.