LilleMor10 skriver:
Så lige der var nogle indlæg ang vuggestue, så nu har jeg nogle spørgsmål om jeres tanker og erfaringer med de små pus. 
Min mor er Pædagog og arbejder i en intrigrerret (staves) børnehave , så har spurgt hende lidt til råds, har hørt / læst at børn der starter ud i Dp lære ting hurtigere end børn der starter i en vuggestue, det lyder jo meget godt, men til gengæld skulle vuggestue børn være mere sociale og mindre sky pga de er van til større forsamlinger osv.
Hvad er jeres erfaringer ?? jeg ville jo gerne give mit barn den bedste start på livet 
Knus Sara 
nu har jeg haft indblik i begge dele..
min søn startede i en dp.... den første han var hos var super skøn og det gik rigtig godt.
Så skulle jeg starte i skole og det blev en for kæmpe omvej jeg skulle med ham hver morgen og han blev flyttet.. det har jeg fortrudt mange gange

hos hende han var ved fornemmede jeg ikke noget overskud til ungerne, og jeg har på fornemmelsen at de tit blev "overladt" til dem selv da hun snakkede i tlf og andre personlige gøremål.
til sidst fik jeg nok og jeg fik marcus flyttet ugen efter til vuggestue hvor han går nu... og nøøøøj hvor jeg er så lettet over at det er gået så godt... i vuggeren er der jo uddannet pædagoger, og det virker som om de netop har mere overskud end dagplejen... de har jo ikke lige deres egne børn hjemme om eftermiddagen osv...
jeg føler de er mere proff end dpén og har en bedre ballast end hvad min dp havde.
jeg følte tit at når jeg sagde noget negativt til min dp mor så blev det taget personligt... når jeg så spørger ind til hvorfor de gør sådan og sådan i vuggeren, jamen så får jeg et godt svar som både dem og jeg kan bruge til noget.
Marcus er 19 mdr nu, og er først begyndt at sige ord nu efter han er begyndt i vuggestuen.
så var det vist mere end nok jeg fik skrevet...
kram Betina