Tjuhl skriver:
øv, at du har det sådan med din eksamen
jeg skal heldigvis op i noget jeg føler mig relativt sikker i imorgen og hos en professor som er utrolig behagelig at gå til eksamen hos. han er megaspøjs, og første gang jeg skulle op hos ham var jeg ved at dø af skræk, men jeg fandt hurtigt ud af, at min spøjse humor og hans går ret godt i spænd
onsdagseksamen er dog en anden sag! jeg skal op hos en meget meget sød professor fra Historie, som har hjulpet mig ualmindeligt meget dette semester hvor jeg har gået hjemme pga kvalmen. men jeg er ikke sikker på jeg kan stoffet. dvs, det er egentlig "bare" europahistorie, men alle krigene og økonomi er ligesom overhovedet ikke noget der hænger fast hos mig. så jeg satser stærkt på at trække noget om den kulturelle revolution eller kvindernes udvikling i slutningen af 1900-tallet - så kan jeg nok gå lidt amok 
men jeg stinker VIRKELIG meget til mundtlig eksamen, såe...jeg satser ikke ligefrem på noget over 4!!
jeg håber alt går godt for dig - mon ikke
Ja, det er øv at have det sådan med eksamen, men nu gik det faktisk helt fint! Fik skisme da 7, og det var en rigtig hyggelig eksamen. Både professoren og censor var rigtig søde og sådan lidt gammel nisseagtige med hyggelig humor, så det var bare rigtig godt!
Jeg håber det er gået godt med at være alene første nat!
Krydser fingre for at det går godt til begge dine eksaminer

Anmeld