helt alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. juni 2010

oo

ja...ikke endnu, men det blir jeg snart. Søren har nemlig fået en billet af mig i fødselsdagsgave til Guns n Roses koncerten i Aalborg imorgen aften (jeg var jo mere eller mindre tvunget til at give ham den, da han gav mig billet til Tori Amos i operaen til min fødselsdag sidste år ), så han kører til aalborg i aften for at mødes med to rigtig gode venner han har kendt siden de gik i gymnasiet i...Aalborg.

jeg kan godt mærke det er ved at udvikle sig til en stoddertur - altså nu er de jo ikke rigtige stoddere overhovedet, men turen blev lige forlænget med en dag...han ville oprindeligt være kørt op imorgen. de to andre, der begge hedder Rune, er pludselig blevet til Bødker og Kiehn (deres efternavne) og der er planlagt tur i Gaden efter koncerten imorgen aften for "vi kan jo ikke bare tage hjem og sove, hvis vi kan drikke bajere med Axl!!!!"

jeg er overhovedet ikke nervøs, og har aldrig været det, over at sende Søren afsted på den måde. jeg har aldrig været i tvivl om, at han ikke ville lave løjer med andre damer eller noget som helst. men alligevel...gravid som jeg jo er...endte jeg med at tude lidt inden vi skulle sove igår for "hvad nu hvis du kommer hjem og ikke elsker mig meeeeeeere" (tsk tsk). Søren kunne ikke helt lade være med at grine, men han havde også pli nok til at give mig et kram og sige "du ved jo godt, at Bødker ville losse mig hårdt i bollerne hvis jeg nogensinde glemte at det er dig jeg skal være sammen med"

så om snart kører han afsted og så er jeg heeeeelt alene i en stormfuld skov, uhuuuu! med August og babyen selvfølgelig, men alligevel!! jeg skal heldigvis læse rigtig meget til eksamen, jeg skal op imorgen klokken 14 og har endnu en onsdag (den sidste!!) klokken 13. så jeg ved udmærket hvad jeg skal lave...og ellers har jeg Herbjørg Wassmos nye "hundrede år" liggende (jaja, jeg HAR snydt og læst i den allerede).

så jeg er alene til tirsdag aften...hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mettemus

Sejt! Jeg gad også godt til Guns'n'roses - faktisk gad jeg godt ALT andet end de dumme eksaminer der ligenu fuldstændig har overtaget mit liv.

Dvs: jeg kunne lisså godt være alene indtil d. 23. for jeg har alligevel ikke tid til noget som helst som minder om socialt sammenvær... suk!

MEN! Det blir skønt med ferie om 10 dage...

Anmeld

13. juni 2010

Riksen

Puha, hvor jeg kender de de paranoide tanker som, når først de er der, ikke er til at slippe af med igen.

Jeg kan godt forstå at du er lidt skræmt ved tanken om at være alene i en skov, men som du skriver, så er du jo ikke helt alene. Og da du har planer for hvad du skal lave, så går tiden jo med det.

Jeg læser også til eksamen i øjeblikket samtidig med at jeg kæmper med kvalme, så det holder hårdt. I morgen skal jeg op i min allermest frygtede eksamen EVER! Jeg gruer for den for stoffet er skide svært, og jeg er overhovedet ikke sikker på at jeg har fattet det. Desuden er jeg skræmt over at skulle til eksamen med lige netop denne professor, for han er bare dygtig og har selvfølgelig skrevet den bog, jeg bl.a. skal op i Så alt i alt en meget angstprovokerende eksamen som jeg slet ikke har lyst til!!

Så altså, medfølelse herfra! Fedt, at du har ferie/barsel fra på onsdag - jeg har ligesom Mettemus først ferie d.23.

Anmeld

13. juni 2010

DK

Jeg har været i byen i Ålborg og alle pigerne der bliver enormt grimme pga. et særligt lys de bruger deroppe, så du skal slet ikke være bekymret!!

Anmeld

13. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Sejt! Jeg gad også godt til Guns'n'roses - faktisk gad jeg godt ALT andet end de dumme eksaminer der ligenu fuldstændig har overtaget mit liv.

Dvs: jeg kunne lisså godt være alene indtil d. 23. for jeg har alligevel ikke tid til noget som helst som minder om socialt sammenvær... suk!

MEN! Det blir skønt med ferie om 10 dage...

hvis jeg ikke var gravid så gad jeg oss godt til guns koncert. men nu blev det mandetur og det er vist også fint. især når de skal i gaden!! det har jeg aldrig været og har heller ikke lyst

åååårh jeg har ferie fra onsdag eftermiddag, nøøøøj det blir godt!!

den 23. skal vi til sankte hans og den 24. fylder Søren 32 og jeg har købt en lillebitte babytrøje hvor der står "sweet child o mine" på

Anmeld

13. juni 2010

oo

Riksen skriver:

Puha, hvor jeg kender de de paranoide tanker som, når først de er der, ikke er til at slippe af med igen.

Jeg kan godt forstå at du er lidt skræmt ved tanken om at være alene i en skov, men som du skriver, så er du jo ikke helt alene. Og da du har planer for hvad du skal lave, så går tiden jo med det.

Jeg læser også til eksamen i øjeblikket samtidig med at jeg kæmper med kvalme, så det holder hårdt. I morgen skal jeg op i min allermest frygtede eksamen EVER! Jeg gruer for den for stoffet er skide svært, og jeg er overhovedet ikke sikker på at jeg har fattet det. Desuden er jeg skræmt over at skulle til eksamen med lige netop denne professor, for han er bare dygtig og har selvfølgelig skrevet den bog, jeg bl.a. skal op i Så alt i alt en meget angstprovokerende eksamen som jeg slet ikke har lyst til!!

Så altså, medfølelse herfra! Fedt, at du har ferie/barsel fra på onsdag - jeg har ligesom Mettemus først ferie d.23.

øv, at du har det sådan med din eksamen jeg skal heldigvis op i noget jeg føler mig relativt sikker i imorgen og hos en professor som er utrolig behagelig at gå til eksamen hos. han er megaspøjs, og første gang jeg skulle op hos ham var jeg ved at dø af skræk, men jeg fandt hurtigt ud af, at min spøjse humor og hans går ret godt i spænd

onsdagseksamen er dog en anden sag! jeg skal op hos en meget meget sød professor fra Historie, som har hjulpet mig ualmindeligt meget dette semester hvor jeg har gået hjemme pga kvalmen. men jeg er ikke sikker på jeg kan stoffet. dvs, det er egentlig "bare" europahistorie, men alle krigene og økonomi er ligesom overhovedet ikke noget der hænger fast hos mig. så jeg satser stærkt på at trække noget om den kulturelle revolution eller kvindernes udvikling i slutningen af 1900-tallet - så kan jeg nok gå lidt amok

men jeg stinker VIRKELIG meget til mundtlig eksamen, såe...jeg satser ikke ligefrem på noget over 4!!

jeg håber alt går godt for dig - mon ikke

Anmeld

13. juni 2010

oo

DK skriver:

Jeg har været i byen i Ålborg og alle pigerne der bliver enormt grimme pga. et særligt lys de bruger deroppe, så du skal slet ikke være bekymret!!

HAHA FEDT! tak  det må jo også berolige mig lidt, at han boede i eller omkring Aalborg fra han blev født til han var 20 og han var aldrig sammen med nogle damer imens han boede der

og så er de jo altså en ualmindelig grim flok mænd der er afsted sammen...altså...det er ledt at skrive om sin egen mand, men hans venner er dælme ikke noget at råbe hurra for i hvert fald!!

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

hvis jeg ikke var gravid så gad jeg oss godt til guns koncert. men nu blev det mandetur og det er vist også fint. især når de skal i gaden!! det har jeg aldrig været og har heller ikke lyst

åååårh jeg har ferie fra onsdag eftermiddag, nøøøøj det blir godt!!

den 23. skal vi til sankte hans og den 24. fylder Søren 32 og jeg har købt en lillebitte babytrøje hvor der står "sweet child o mine" på

Fedt!!! Som alt andet bliver band t-shirts ca. 100 x sødere når de er i str. mini (Iminisko!)

Lækkert med ferie i sigte - og ovenikøbet en lang en af slagsen? Blir skønt først med en lang ferie og så barsel. Jeg har som altid svært ved at forestille mig at der er et liv på den anden side af eksamen, men det kommer nok...

Hmm... guns'n'roses... må hellere lige sætte lidt på....

Anmeld

13. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Fedt!!! Som alt andet bliver band t-shirts ca. 100 x sødere når de er i str. mini (Iminisko!)

Lækkert med ferie i sigte - og ovenikøbet en lang en af slagsen? Blir skønt først med en lang ferie og så barsel. Jeg har som altid svært ved at forestille mig at der er et liv på den anden side af eksamen, men det kommer nok...

Hmm... guns'n'roses... må hellere lige sætte lidt på....

ja, laaaaaaang ferie. de næste eksamener ligger for mit vedkommende i december 2011 det er "ferie" der er til at tage og føle på!!

Anmeld

13. juni 2010

mullesmith2

Min kæreste skal også til Guns'n roses koncert i morgen med en kammerat.  Jeg skal være hjemme og sy, er blevet helt pjattet med at sy.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.