helt alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Bavianis

Hey!

Du skulle da have været med - og så blevet læsset af hos mig! Jeg er alene hjemme med hund, sofa og slik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

oo

Bavianis skriver:

Hey!

Du skulle da have været med - og så blevet læsset af hos mig! Jeg er alene hjemme med hund, sofa og slik!

uuuuuhm!!! ja det skulle jeg da vist! men der er jo eksamen imorgen, øvbøv!

jeg glemmer jo, at der er fyldt med søde damer i nordjylland, når jeg tænker på Aalborg, så tænker jeg bare på en hel masse svigerfamilie som jeg absolut ikke gider bo hos

Anmeld

13. juni 2010

Bavianis

Forresten - jeg har jo været væk længe, så der for spørger jeg nok dumt: men skal baby hedde Juhl?

Anmeld

13. juni 2010

oo

Bavianis skriver:

Forresten - jeg har jo været væk længe, så der for spørger jeg nok dumt: men skal baby hedde Juhl?

hæhæ...ja, det skal den. men det er fordi det er vores efternavn

Anmeld

13. juni 2010

Findusinde

Øv Hvor jeg kender det... Thomas tager til Odense onsdag aften, for at være censor, og kommer først hjem igen fredag aften.. Jeg har aldrig været ret god til at være alene.. Men nu er jeg jo ikke alene mere når han er afsted, jeg har jo Laura, men synes især denne gang er hård, for jeg blev opereret i en hånd i fredags, så er temmelig handicappet... Jeg har ikke kunne tage Laura op siden fredag for middag... Så min hånd skal bare kunne holde til det på onsdag..

Men han har ALTID gaver med hjem når han har været afsted...

Knus Og held og lykke med eksamen!

Anmeld

13. juni 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

hæhæ...ja, det skal den. men det er fordi det er vores efternavn

Arh for helvede! Selvfølgelig! Trine Juhl - Tjuhl...

Var det ikke noget med, at hvis det blev en dreng skulle den hedde Simon?

Anmeld

13. juni 2010

oo

Findusinde skriver:

Øv Hvor jeg kender det... Thomas tager til Odense onsdag aften, for at være censor, og kommer først hjem igen fredag aften.. Jeg har aldrig været ret god til at være alene.. Men nu er jeg jo ikke alene mere når han er afsted, jeg har jo Laura, men synes især denne gang er hård, for jeg blev opereret i en hånd i fredags, så er temmelig handicappet... Jeg har ikke kunne tage Laura op siden fredag for middag... Så min hånd skal bare kunne holde til det på onsdag..

Men han har ALTID gaver med hjem når han har været afsted...

Knus Og held og lykke med eksamen!

øv! god bedring med hånden!!

Søren er heldigvis kun blevet tildelt censor jobs på sit eget gymnasie i denne omgang, så han er hjemme hele tiden. og har også fået lovning på at han ikke bliver sendt på en uges studietur hele næste år

men han har skismer aldrig gaver med hjem, den HUND!

Anmeld

13. juni 2010

oo

Bavianis skriver:

Arh for helvede! Selvfølgelig! Trine Juhl - Tjuhl...

Var det ikke noget med, at hvis det blev en dreng skulle den hedde Simon?

ak nej!

Anmeld

13. juni 2010

line melias mor

Tjuhl skriver:

ja...ikke endnu, men det blir jeg snart. Søren har nemlig fået en billet af mig i fødselsdagsgave til Guns n Roses koncerten i Aalborg imorgen aften (jeg var jo mere eller mindre tvunget til at give ham den, da han gav mig billet til Tori Amos i operaen til min fødselsdag sidste år ), så han kører til aalborg i aften for at mødes med to rigtig gode venner han har kendt siden de gik i gymnasiet i...Aalborg.

jeg kan godt mærke det er ved at udvikle sig til en stoddertur - altså nu er de jo ikke rigtige stoddere overhovedet, men turen blev lige forlænget med en dag...han ville oprindeligt være kørt op imorgen. de to andre, der begge hedder Rune, er pludselig blevet til Bødker og Kiehn (deres efternavne) og der er planlagt tur i Gaden efter koncerten imorgen aften for "vi kan jo ikke bare tage hjem og sove, hvis vi kan drikke bajere med Axl!!!!"

jeg er overhovedet ikke nervøs, og har aldrig været det, over at sende Søren afsted på den måde. jeg har aldrig været i tvivl om, at han ikke ville lave løjer med andre damer eller noget som helst. men alligevel...gravid som jeg jo er...endte jeg med at tude lidt inden vi skulle sove igår for "hvad nu hvis du kommer hjem og ikke elsker mig meeeeeeere" (tsk tsk). Søren kunne ikke helt lade være med at grine, men han havde også pli nok til at give mig et kram og sige "du ved jo godt, at Bødker ville losse mig hårdt i bollerne hvis jeg nogensinde glemte at det er dig jeg skal være sammen med"

så om snart kører han afsted og så er jeg heeeeelt alene i en stormfuld skov, uhuuuu! med August og babyen selvfølgelig, men alligevel!! jeg skal heldigvis læse rigtig meget til eksamen, jeg skal op imorgen klokken 14 og har endnu en onsdag (den sidste!!) klokken 13. så jeg ved udmærket hvad jeg skal lave...og ellers har jeg Herbjørg Wassmos nye "hundrede år" liggende (jaja, jeg HAR snydt og læst i den allerede).

så jeg er alene til tirsdag aften...hvad med jer?

åhhh hvor er du altså bare sød.... det lyder til i har det rigtig godt i jeres forhold og du har en super dejlig mand men kan sagtens forstå din måde at have det på, sådan er vi kvinder jo og lidt mere følsomme når vi er gravide... du skriver bare så giver jeg kaffe

Anmeld

13. juni 2010

oo

line melias mor skriver:

åhhh hvor er du altså bare sød.... det lyder til i har det rigtig godt i jeres forhold og du har en super dejlig mand men kan sagtens forstå din måde at have det på, sådan er vi kvinder jo og lidt mere følsomme når vi er gravide... du skriver bare så giver jeg kaffe

tark og tak for kaffetilbud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.