At genfinde gnisten - Hvad kan vi lave sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.936 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2010

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har længe haft det hårdt, og det har taget meget på vores forhold. Jeg har fundet ud af, at han faktisk har været i tvivl om vores forhold ville holde, og sådan har jeg faktisk også haft det.

Han siger han synes vi er blevet mere venner end kærester. Vi har været sammen i 3 1/2 år, og så er det selvf. alm. at man skal arbejde lidt for det, for den rene forelskelse er jo væk efterhånden.

Jeg har ikke lyst til, at vi skal mislykkes, og jeg vil så gerne prøve at ændre hvad jeg kan for, at vores forhold bliver kærligt og nærværende igen.

I stedet for, at klandre ham for hvad der ikke fungerer vil jeg prøve at gøre nogle af de ting som jeg tror vil fungere.

Derfor vil jeg helt vildt gerne lave en hyggeaften, bare for ham og mig. Men hvad skal jeg finde på???

Overvejer at lave noget lækker mad, og så bare hygge om ham, men er der andre ting som kunne være en ide?

Håber nogen kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

AnneBJ

Måske også noget der nemt kan puttes ind i hverdagen... spille spil, gå ture, kysse, se film, lave mad osv.

Herhjemme er det også sådan nogle gange, andre gange ter vi os, som nyforelskede, fx igår kl. 23 endte vi med at stå og spille frisbee (staves??) med et tørt pitabrød Normalt er jeg typen der kan flippe helt ud, over at han havde glemt at få det enten smidt ud, eller puttet i en pose så det kunne bruges senere, men jeg er blevet bedre til at undlade at "skælde ham ud", trække på skuldrene og grine af det. Det virker måske banalt, men det gør altså det hele meget sjovere

Anmeld

13. juni 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Kan så fortælle dig at hjemme ved os er melodien næsten den samme - det er nok bare mere mig der er ved at opgive.. Der er så mange ting jeg er kørt sur i pga jeg har levet i den samme rutine de sidste 5 måneder..

Men nu arbejder vi på det, det gør vi ved at opleve nogle ting sammen, hygge om aftenen og vi øver os i til at snakke mere om tingene...

Så har ikke de vildste råd, men følger meget gerne med fra sidelinien af..

Anmeld

13. juni 2010

TbCp

Jeg oprettede en tråd igår om en spontan kæresteaften.

Vi afleverede vores datter hos mormor og så dressede vi os op for hinanden og tog ud at spise og drak drinks.

Sådan en aften er guld værd for os. Vi hygger os sammen og får snakket i flere timer. Og så er det rart at komme ud uden barn.

Måske det var noget i ville kunne bruge.

Anmeld

13. juni 2010

Barbamama

Meld jer til noget I skal gå til sammen måske. Tag i svømmehallen, gå ture, dans, mal sammen. Prøv noget nyt sammen med hinanden. Det kan tit åbne op for noget og det giver et nyt syn på hinanden som igen kan tænde en gnist. Så finder I sider ved hinanden I ikke kendte og det var det der var spændende i starten. Held og lykke

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

Herhjemme holder vi gnisten ved lige ved at nusse hinanden dagen igennem. Lige smække den anden bag i, kysse i nakken, nusse på ryg, lår, osv. Og ikke mindst give komplimenter. Ikke kun "du er dejlig" men også.. hvor er det bare lækkert at du har lavet aftensmad i aften igen, ved du godt at det er enormt dejligt at du altid gør dit eller dat - det kan godt ske han altid gør det, men derfor er det stadig rart at vide at ens partner værdsætter det.

Så ros, rør og se hinanden i øjnene er rådene herfra

Jeg har prøvet at få kæresten til at lave noget sammen med mig, men en tur i svømmehallen, endte med at jeg syntes vi havde haft det super hyggeligt, og han faktisk havde kedet sig (selvom vi lavede sjov) og kun var taget med fordi jeg havde spurgt.

Så vær sikker på at det er noget han gerne vil og ikke bare går med til.

Og så evt. se hvad han gør for at holde forholdet ved lige. I det her tilfælde takkede jeg f.eks. kæresten for at tage med for min skyld, og fortalte at jeg værdsatte det..

Håber det kan hjælpe dig lidt

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

Herhjemme holder vi gnisten ved lige ved at nusse hinanden dagen igennem. Lige smække den anden bag i, kysse i nakken, nusse på ryg, lår, osv. Og ikke mindst give komplimenter. Ikke kun "du er dejlig" men også.. hvor er det bare lækkert at du har lavet aftensmad i aften igen, ved du godt at det er enormt dejligt at du altid gør dit eller dat - det kan godt ske han altid gør det, men derfor er det stadig rart at vide at ens partner værdsætter det.

Så ros, rør og se hinanden i øjnene er rådene herfra

Jeg har prøvet at få kæresten til at lave noget sammen med mig, men en tur i svømmehallen, endte med at jeg syntes vi havde haft det super hyggeligt, og han faktisk havde kedet sig (selvom vi lavede sjov) og kun var taget med fordi jeg havde spurgt.

Så vær sikker på at det er noget han gerne vil og ikke bare går med til.

Og så evt. se hvad han gør for at holde forholdet ved lige. I det her tilfælde takkede jeg f.eks. kæresten for at tage med for min skyld, og fortalte at jeg værdsatte det..

Håber det kan hjælpe dig lidt

Anmeld

13. juni 2010

Sannetn

Hej Du!

Jeg forstår udemærket hvad du mener

Jeg har et forslag til hvad du kunne arrangere.

Et spa/kur ophold på Skodsborg kurcenter- det ligger på standvejen. Der ville i få rig lejlighed til at blive forkælet med massage, lækkermad mad osv. Dette ville betyde at i ikke skulle tænke på madlavning osv, men bare skulle koncentrere jer om at være i hinandens selskab og få snakket nogle ting igennem. I ville være væk for de vante omgivelser.

Hvis i blev derhejmme ville i "bare" være hjemme og så er det så nemt lige at få ordnet nogle praktiske ting.

Mange hilsner

Sanne

Anmeld

13. juni 2010

XXSS

Spa-/gourmetophold kan anbefales i flotte omgivelser (naturen) gå turer hånd i hånd og massage, lækker mad kun koncentreret om jer som par.. Vi har virkelig nydt at være væk på disse turer sammen og lillepigen blev så passet.  Kan anbefale Comweel Kellers Park fantastiske omgivelser (vi er selv fra kbh) det ligger i vejle og så har vi prøvet Munkebjerg i Vejle..

Anmeld

13. juni 2010

DK

Regelmæssig sex!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.