Livets svære valg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

hmm så har jeg måske gættet det;0)

jeg håber du kommer gennem valget, uden ar på sjælen! du må huske at i vælger det i mener er bedst! og det er jo ikke ligefrem fordi det er den lette løsning!

jeg var SÅ nervøs for hvis jeg skulle have en abort... jeg har jo haft en svær depression tidligere og har været lige på vippen igen med alt det her ryg halløj...

Ja det er jo ikk altid den rette beslutning er den letteste.

Jeg tænkte nok du ville gætte det med den bemærkning.

Nu har jeg ikk selv prøvet at ha en depration. Så kan kun forestille mig at det valg godt kunne gøre noget værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Da jeg jo ikk helt ved hvornår jeg er blevet gravid og lægen ikk helt kunne sige det med sikkerhed.

Fik jeg en tid på Rigshospitalet samme dag for at find eud af hvor langt jeg var henne.

De sagde så 8 uger, så der er lidt tid at løbe på. De ville så sende papirerne til Gentofte i dag.

Anmeld

14. juni 2010

iln

Anonym skriver:

Jeg er ikk på adresselisten men vil gerne.

Jeg har adr.listen. Du er velkommen til at skrive, hvis du gerne vil derpå. Så sender jeg en ny rundt til alle.

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Jeg har adr.listen. Du er velkommen til at skrive, hvis du gerne vil derpå. Så sender jeg en ny rundt til alle.

Jeg fik kun et udkast for laaang tid siden pr. mail.

Jeg vil også gerne have den nyeste tilrettede udgave af vores adresse-liste.

Anmeld

14. juni 2010

iln

JustAnotherName skriver:

Jeg fik kun et udkast for laaang tid siden pr. mail.

Jeg vil også gerne have den nyeste tilrettede udgave af vores adresse-liste.

Der er ikke kommet rettelser, men jeg sender den til dig i morgen. Giver lige folk lov til at komme på banen, hvis de vil på den.

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

iln skriver:

Der er ikke kommet rettelser, men jeg sender den til dig i morgen. Giver lige folk lov til at komme på banen, hvis de vil på den.

Fino

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.