Ja som overskriften skriver ja så er livet jo ikk let og nogen gang skal der tages svære valg.
Lige nu har jeg måtte tage en meget svær beslutnig.
Jeg har altid haft den holdning, at er man gravid, ja så er man gravid. For man kan jo altid tage sine forebehold for ikk at blive gravid. Den nemmeste løsning ville nok være intet sex. Jeg kommer nemlig også til at tænke på dem som har sex til højre og venstre som bare tager en pille eller fjerner det, og så er der dem som Trine som skal kæmpe en kamp for at blive gravid.
Her hjemme har vi været meget forsigtige, netop for jeg ikk skulle blive gravid.
Men nu hvor jeg var så træt hele tiden og at jeg ikk have fået min mens, er jo uregelmæssigt efter en fødsel.
Det viser sig så at den ENE gang jeg måske kunne blive gravid blev jeg det.
Hvor store er de odds lige.
Vi har herhjemme snakket om det, og selvom jeg ser det som forkert at gøre, og gerne vil beholder det. Så ved jeg godt for vores alle vedkommende, ville være bedste at få det fjernet.
Manden vil gerne vente et par år, og han kan ikk overskue et barn mere. Vi skulle flytte, mindre tid til de andre 2, og så 2 børn med under 1 år imellem.
Pengene ville blive små.
Jeg ved jo godt at jeg som kvinde har det eneste og sidste ord om jeg vil beholde det, men jeg vil jo også bare skade vores forhold, hvis jeg valgt at gå overhovedet på min kæreste.
Jeg havde det svært i torsdags da jeg så de 2 streger, for jeg havde håbet på der kun ville være en, og jeg vidste også godt lidt selv, at det ikk lige var tiden til en baby til.
Men det positive i det, må være at når vi vil ha flere at det nok ikk er et problem for mig at blive gravid.
Jeg undskylder at det blev så langt. Det er dejligt I altid er her, når man har brug for at snakke med andre end ens familie
Håber I alle ha haft en god lørdag
P.s det gør ikk noget hvis I gætter mig, jeg er ano da jeg ikk vil ha min familie ved noget, og det er jo nettet så ved man jo aldrig.