Størrelser på tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

JVC

Tak for alle jeres svar. Jeg gemmer denne tråd, så jeg altid kan vende tilbage til den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

JVC

Canielsen skriver:

Ja det kan man godt, jeg har givet min datter en heldragt på uden noget andet, men kun når det har været varmt, en dag som i dag har hun haft en body med korte ærmer under en bluse. Men som en anden skriver så er der jo stor forskel på hvor varmt det enkelte barn har.

Og så er der ingen spørgsmål der er dumme, vi har vel allesammen en del spørgsmål og specielt første gang.

Det råd jeg fik til køb af tøj, var at jeg skulle begrænse mig, da man som regel får en del af folk der vil se det lille vidunder, men man vil jo også gerne selv købe lidt - så begræns det til lidt i str. 50 og 56

Men en ting der er lidt træls er at der godt kan være stor forskel på en str. i et mærke til et andet.

Men så længe barnet et nyfødt er det så ikke nemmest med en heldragt fremfor bukser og bluse?

Anmeld

13. juni 2010

Canielsen

JVC skriver:

Men så længe barnet et nyfødt er det så ikke nemmest med en heldragt fremfor bukser og bluse?

Helt enig - tror jeg brugte heldragt til min datter den første uge til 2 uger, og så valgte jeg dem med knapper hele vejen ned og ud i det ene ben. Jeg foretrak helt klart knapper frem for lynlås, men det er nok en smagssag.

I starten var jeg jo også bange for hun skulle gå i stykker - ved jo godt de er ret robuste, men man står der med en lille trold og skal til at give ble og tøj på, men det bliver heldigivs hurtigt en vanesag ;o)

Held og lykke med din lille prins eller prinsesse når tiden kommer ;o)

Anmeld

13. juni 2010

Maise

jeg ejede intet i str. 50. alt tøj startede v. 56. for ja det var måske lidt labgt i arme og ben, men det blev bukket op og få uger efter passede det, på den måde kan man sparre penge også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.