Størrelser på tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

JVC

Hej,

Hvilken størrelse tøj købte i til jeres nyfødte. Er det dumt at købe tøj i str. 50?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Mussen2

køb kun et eller to sæt i str 50- det var nok her til en pige på 3410 g. - tror kun jeg brugte det i en uge eller to...

Anmeld

12. juni 2010

JVC

Tak for dit svar.

Kan du fortælle mig hvad foreskellen er på en body og på en sparkedragt?

Anmeld

12. juni 2010

Skouboe

Jeg ville nok ikke købe str. 50, men str. 56 og ikke for meget af det.

De fleste nyfødte vokser frygteligt hurtigt - min datter kom i str 62 da hun var ca. 3 uger.

Anmeld

12. juni 2010

Skouboe

JVC skriver:

Tak for dit svar.

Kan du fortælle mig hvad foreskellen er på en body og på en sparkedragt?

En body har ingen ben, men bare knapper i skridtet - en sparkedragt har ben - og her er det også en god ide at gå efter knapper i skridtet.

Anmeld

12. juni 2010

JVC

Skouboe skriver:

En body har ingen ben, men bare knapper i skridtet - en sparkedragt har ben - og her er det også en god ide at gå efter knapper i skridtet.

Ok. Tak

Vil det sige at man kan betragte en body som undertøj?

Anmeld

12. juni 2010

Skouboe

JVC skriver:

Ok. Tak

Vil det sige at man kan betragte en body som undertøj?

Ja, det er istedet for 2 delt undertøj til babyer, og har den klare fordel at de ikke skiller op midten.

De kan købes med både korte og lange ærmer og er en uundværlig del af babys garderobe de første år.

Anmeld

12. juni 2010

dorthemus

Min lille datter er en str. 50 og det købte jeg ikke så meget i, så meget af hendes tøj svømmer hun i

Hun er en varm pige så hun sover i sin body.

Anmeld

12. juni 2010

JVC

Skouboe skriver:

Ja, det er istedet for 2 delt undertøj til babyer, og har den klare fordel at de ikke skiller op midten.

De kan købes med både korte og lange ærmer og er en uundværlig del af babys garderobe de første år.

Undskyld hvis jeg har mange dumme spørgsmål, men er en heldragt så tøj, hvor man kan have en body under?

Anmeld

12. juni 2010

Vingummien

Hvis det er på tilbud så køb en god klat. JEg købte meget lidt i str 50 fordi jeg havde fået afvide at det var dumt. MEn endte med at skulle købe mere.

Og han vejde altså 3680 men brugte det i et godt stykke tid syntes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.