aaaarrrrhhhhhhh!!! hvad sker der så??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

tb skriver:

puha, 3 dage.... der har ikke rigtig været noget her i dag.. ikke andet de sædvanlige kraftige plukveer.. men lige pludselig så går det vel løs

ja mon ikke, jeg havde også kraftige plukveer en uges tid inden det gik løs, så mon ikke det snart sker... det er så spændende hvornår det går løs... jeg havde også andre tegn,tynd mave, kvalme, opkast, øm i det nederste af maven, hævede hænder og fødder. kan du genkende nogen af tingene??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

lisbethita

tb skriver:

hej hej  der er ikke sket noget endnu.. øv øv!! men hun skubber godt til dernede og det er os ømt norle gange, men slet ikke som i går.. hmm, spændende hvornår det for alvor starter.. der kan vel nok gå længe endnu

Nej ....der er ikke længe igen :-) Du står nok med en baby i armene inden for denne uge :-) Ihhhhhh...... 

GOOD LUCK 

Anmeld

13. juni 2010

tb

mortil(nichlasogmathias) skriver:

ja mon ikke, jeg havde også kraftige plukveer en uges tid inden det gik løs, så mon ikke det snart sker... det er så spændende hvornår det går løs... jeg havde også andre tegn,tynd mave, kvalme, opkast, øm i det nederste af maven, hævede hænder og fødder. kan du genkende nogen af tingene??

jeg havde tynd mave midt i ugen, men det er gået i sig selv igen.. mine hænder og fødder ligner noget der er løgn, men det har de gjort i et par uger nu  og ja, er ved at være godt øm i underlivet.. så nu må vi se hvad der sker i ugens løb.. men ellers har jeg jo en tid ved jordemoder på torsdag

Anmeld

13. juni 2010

tb

lisbethita skriver:

Nej ....der er ikke længe igen :-) Du står nok med en baby i armene inden for denne uge :-) Ihhhhhh...... 

GOOD LUCK 

håber du har ret

Anmeld

13. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

tb skriver:

jeg havde tynd mave midt i ugen, men det er gået i sig selv igen.. mine hænder og fødder ligner noget der er løgn, men det har de gjort i et par uger nu  og ja, er ved at være godt øm i underlivet.. så nu må vi se hvad der sker i ugens løb.. men ellers har jeg jo en tid ved jordemoder på torsdag

det er spændede... i hvert fald held og lykke, glæder mig til at høre du er igang eller har født..

Anmeld

13. juni 2010

MinWilliam

Ej hvor træls for dig

Håber der snart sker noget mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.