aaaarrrrhhhhhhh!!! hvad sker der så??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.508 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

tb

havde fra kl 15.30 og et par timer frem sådan noget ve lignende hvert 15. min.. det gjorde herre ondt nogle gange.. ringede til FG efter den første halvanden time.. hun sagde vi lige skulle se tiden an (jeg har fået AKS tidligere så skal melde mig i god tid til FG).. hvis de blev hyppigere eller kraftigere skulle jeg ringe igen.. havde så lige et par stykker mere, om så gik det bare i stå igen lige så hurtigt som det var startet  nej, hvor frustrerende!!!! troede lige at YES nu er den der.. men nej nej.. snydt  utroligt at det lige pludselig kan gøre så vildt ondt, og så stopper det bare igen  var ellers lige opsat på at nu var det nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

tb

hmmmmm.... så mange der har kigget og slet ingen med en kommentar

Anmeld

13. juni 2010

Riksen

Altså, jeg er førstegangs gravid, så jeg aner ikke noget om veer eller fødsler og hvordan det føles - derfor jeg ikke har svaret.

Men det er da irriterende, at de er gået i sig selv igen. Jeg krydser fingre for at der snart sker noget

Anmeld

13. juni 2010

nuggie

Jeg troede også at jeg skulle føde her starten af ugen, jeg fik hvad jeg tror at veer og de blev være og kom med rimelig relmæsighed, det varede det meste af dagen, og pluselig var de bare væk..  jeg blev så skuffet.. jeg snakkede med min JM som sagde at der var flere andengangsfødene som fik "rigtige" veer som kom og gik den sidste tid inden fødselsveerne kommer...

det er bare så skuffede når man tror at nu er det nu og så går det bare væk igen. jeg har ingen ting mærket siden og nu regner jeg med at jeg må vente til på onsdag hvor jeg skal sættes igang (dagen før min termin)

Anmeld

13. juni 2010

B&J

tb skriver:

havde fra kl 15.30 og et par timer frem sådan noget ve lignende hvert 15. min.. det gjorde herre ondt nogle gange.. ringede til FG efter den første halvanden time.. hun sagde vi lige skulle se tiden an (jeg har fået AKS tidligere så skal melde mig i god tid til FG).. hvis de blev hyppigere eller kraftigere skulle jeg ringe igen.. havde så lige et par stykker mere, om så gik det bare i stå igen lige så hurtigt som det var startet  nej, hvor frustrerende!!!! troede lige at YES nu er den der.. men nej nej.. snydt  utroligt at det lige pludselig kan gøre så vildt ondt, og så stopper det bare igen  var ellers lige opsat på at nu var det nu..

det kunne også bare ha været meget kraftige pluk veer eller en blid start på veer de kan jo komme og smutte igen... selv om jeg ville ønske det var rigtigt veer.. men hvordan har du det så i dag??? ingen ting mærket eller

Anmeld

13. juni 2010

Lone Jakobsen

æv hvor skuffende, håber det snart går rigtigt i gang for dig

Anmeld

13. juni 2010

Bare mig..

Ej hvor træls..

Jeg vågnede lørdag med sådan nogen veer, og de gik så i sig selv igen.. Lørdag aften begyndte det igen og fortsatte, indtil mandag 03:20 hvor hun kom ud. Så bare rolig, det er garanteret fordi din krop lader op

Held og lykke, uanset hvad lyder det jo til at det er lige om meget snart!

Anmeld

13. juni 2010

tb

B&J skriver:

det kunne også bare ha været meget kraftige pluk veer eller en blid start på veer de kan jo komme og smutte igen... selv om jeg ville ønske det var rigtigt veer.. men hvordan har du det så i dag??? ingen ting mærket eller

de gjorde så ondt at jeg næsten ikke kunne stå oprejst.. var selvfølgelig lige en lille tur i Kvickly da de startede  og jeg må have bidt godt sammen i kæben, for er rimelig øm i kæbemusklerne i dag.. hehe.. i dag er der ingenting, udover den sædvanlige trykken hun laver nedad.. men ja, de kommer jo nok lige pludselig igen  skal til jordemoder på torsdag.. så må jeg se hvad hun siger, hvis der ikke er sket noget inden da..

Anmeld

13. juni 2010

tb

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ej hvor træls..

Jeg vågnede lørdag med sådan nogen veer, og de gik så i sig selv igen.. Lørdag aften begyndte det igen og fortsatte, indtil mandag 03:20 hvor hun kom ud. Så bare rolig, det er garanteret fordi din krop lader op

Held og lykke, uanset hvad lyder det jo til at det er lige om meget snart!

ja, jeg satser os på det er fordi hun er ved at lade op  man bliver bare så utålmodig her til sidst.. og skuffet når man lige tænker: yes det er nu..

Anmeld

13. juni 2010

tb

nutche skriver:

æv hvor skuffende, håber det snart går rigtigt i gang for dig

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.