aaaarrrrhhhhhhh!!! hvad sker der så??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

B&J

tb skriver:

de gjorde så ondt at jeg næsten ikke kunne stå oprejst.. var selvfølgelig lige en lille tur i Kvickly da de startede  og jeg må have bidt godt sammen i kæben, for er rimelig øm i kæbemusklerne i dag.. hehe.. i dag er der ingenting, udover den sædvanlige trykken hun laver nedad.. men ja, de kommer jo nok lige pludselig igen  skal til jordemoder på torsdag.. så må jeg se hvad hun siger, hvis der ikke er sket noget inden da..

jeg håber der sker noget inden torsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

tb

nuggie skriver:

Jeg troede også at jeg skulle føde her starten af ugen, jeg fik hvad jeg tror at veer og de blev være og kom med rimelig relmæsighed, det varede det meste af dagen, og pluselig var de bare væk..  jeg blev så skuffet.. jeg snakkede med min JM som sagde at der var flere andengangsfødene som fik "rigtige" veer som kom og gik den sidste tid inden fødselsveerne kommer...

det er bare så skuffede når man tror at nu er det nu og så går det bare væk igen. jeg har ingen ting mærket siden og nu regner jeg med at jeg må vente til på onsdag hvor jeg skal sættes igang (dagen før min termin)

jeg er godt nok os andengangs fødende som de kalder det, men min datter på 9 blev født ved AKS uden veer eller vandafgang, så jeg aner ikke hvad jeg skal mærke efter og hvordan det er  bliver da spændende om du når at gå i gang selv inden onsdag så.. sender en masse vestøv til dig

Anmeld

13. juni 2010

tb

Riksen skriver:

Altså, jeg er førstegangs gravid, så jeg aner ikke noget om veer eller fødsler og hvordan det føles - derfor jeg ikke har svaret.

Men det er da irriterende, at de er gået i sig selv igen. Jeg krydser fingre for at der snart sker noget

tak  og tak for svar

Anmeld

13. juni 2010

tb

B&J skriver:

jeg håber der sker noget inden torsdag

tak  håber jeg os.. ellers må hun 'trylle' lidt

Anmeld

13. juni 2010

B&J

tb skriver:

tak  håber jeg os.. ellers må hun 'trylle' lidt

jaaaaa

Anmeld

13. juni 2010

Bare mig..

Håber, at du er godt igang nu...

Anmeld

13. juni 2010

lisbethita

tb skriver:

havde fra kl 15.30 og et par timer frem sådan noget ve lignende hvert 15. min.. det gjorde herre ondt nogle gange.. ringede til FG efter den første halvanden time.. hun sagde vi lige skulle se tiden an (jeg har fået AKS tidligere så skal melde mig i god tid til FG).. hvis de blev hyppigere eller kraftigere skulle jeg ringe igen.. havde så lige et par stykker mere, om så gik det bare i stå igen lige så hurtigt som det var startet  nej, hvor frustrerende!!!! troede lige at YES nu er den der.. men nej nej.. snydt  utroligt at det lige pludselig kan gøre så vildt ondt, og så stopper det bare igen  var ellers lige opsat på at nu var det nu..

Åh hvor trææææls.... gad vide hvordan du mon har det nu? Kan se du skrev din tråd i går?? 

Ønsker dig held og lykke :-) Glæder mig til at se billeder :-)

KRAM 

Anmeld

13. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

årh din stakkel, jeg havde veer i 3 dage, de kom hver eftermiddag og varede så hele natten og stoppede om morgenen, det var så hårdt og av av....mine var der kun 7 min imellem da det startede.. håber de snart bider til, så du kan få din lille baby i dine arme..

mange gange held og lykke...

knus fra karina med to skønne drenge..

Anmeld

13. juni 2010

tb

lisbethita skriver:

Åh hvor trææææls.... gad vide hvordan du mon har det nu? Kan se du skrev din tråd i går?? 

Ønsker dig held og lykke :-) Glæder mig til at se billeder :-)

KRAM 

hej hej  der er ikke sket noget endnu.. øv øv!! men hun skubber godt til dernede og det er os ømt norle gange, men slet ikke som i går.. hmm, spændende hvornår det for alvor starter.. der kan vel nok gå længe endnu

Anmeld

13. juni 2010

tb

mortil(nichlasogmathias) skriver:

årh din stakkel, jeg havde veer i 3 dage, de kom hver eftermiddag og varede så hele natten og stoppede om morgenen, det var så hårdt og av av....mine var der kun 7 min imellem da det startede.. håber de snart bider til, så du kan få din lille baby i dine arme..

mange gange held og lykke...

knus fra karina med to skønne drenge..

puha, 3 dage.... der har ikke rigtig været noget her i dag.. ikke andet de sædvanlige kraftige plukveer.. men lige pludselig så går det vel løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.