Altså umiddelbart ville jeg sige at det er positivt at den knurre, det betyder jo at den advare om at nu må han ikke komme tættere på eller at han ikke kan lide det han gør.
En farlig hund advare ikke inden den bider.
Alle har vel hørt historien om hunden der blev aflivet fordi den havde bidt en families barn, og da dyrlægen skal lægge den væk efter aflivningen opdager han at hunden har tegnstifter i huden. Barnet havde altså sat adskillige tegnstifter ind i huden på hunden.
Det jeg ville frem til er egentlig at man også skal lære sine børn at omgås hunde og at respektere når hunden siger stop - eksempelvis med at knurre.
Når nu det er sagt er det selvfølgelig en vurdering kun i kan tage, det er jo jer der kender hunden og ved om den normalt er agressiv og det lyder det jo ikke til at i synes den er når i skriver den normalt er rolig og nem og omgås.
Carina
Som har 2 hunde hvor den ene gør af små børn fordi han simpelthen ikke forstår at læse dem, "de bevæger sig så mærkeligt, jeg må hellere gø for en sikkerheds skyld" men når de så kommer hen til ham så vil han bare snakke.
Anmeld