Lene27 skriver:
Ja så er jeg blevet gravid igen..
jeg har en datter på 16 mdr nu og en bonus datter på 7 år..
og så den lille i maven..
det tog mig 5 år at blive gravid sidst så derfor begyndte vi for 2 mdr siden at planlægge at prøve igen hvis det nu tog lang tid igen..
og vupti så var jeg gravid ved første forsøg..
mange syntes det er for tidligt at få en lille til og syntes at jeg skal få den fjernet..det kan jeg bare ikke få mig til..
jeg ønsker virkelig dette barn at det så kommer et 1 års tid for tidligt er der jo ikke så meget at gøre ved..
ringede så til min læge i onsdags og sektreren som så er min læges mand.. spurgte hvorfor jeg skulle bruge en tid og da jeg så sagde jeg var gravid lød det bare højt og foraget nu igen lene det er da for tidligt den lille er ikke så stor hvordan har du tid til det..
jeg var i chok...hvad blander du dig i det for..
så wee jeg er gravid og skal til første lægebesøg i dag..
Øv sikke nogen dårlige kommentare, I har fået med på vejen.
Stort tillykke her fra mig - jeg synes da overhovedet ikke det er for tidligt........jeg er selv gravid i 4. måned, og har en lille pige på 9 måneder.
Du skal glæder dig over, at dine 2 mindste kan få enorm glæde af hinanden.
Vi har udover vores baby på 9 måneder også 2 piger på 9 og 11 år, så de er også født tæt på hinanden. Og de har haft meget glæde af hinanden.
Så bare glæd jer,,,,og hør ikke på sådanne dumme kommentarer - folk tænker sig ikke om, når de kommer med sådanne udbrud.
Knus og tillykke