Gravid igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Lene27

Ja så er jeg blevet gravid igen..

jeg har en datter på 16 mdr nu og en bonus datter på 7 år..

og så den lille i maven..

det tog mig 5 år at blive gravid sidst så derfor begyndte vi for 2 mdr siden at planlægge at prøve igen hvis det nu tog lang tid igen..

og vupti så var jeg gravid ved første forsøg..

mange syntes det er for tidligt at få en lille til og syntes at jeg skal få den fjernet..det kan jeg bare ikke få mig til..

jeg ønsker virkelig dette barn at det så kommer et 1 års tid  for tidligt er der jo ikke så meget at gøre ved..

ringede så til min læge i onsdags og sektreren som så er min læges mand.. spurgte hvorfor jeg skulle bruge en tid og da jeg så sagde jeg var gravid lød det bare højt og foraget nu igen lene det er da for tidligt den lille er ikke så stor hvordan har du tid til det..

jeg var i chok...hvad blander du dig i det for..

så wee jeg er gravid og skal til første lægebesøg i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

NinaNymannMadsen

tillykke med graviditeten.

folk skal da slet ikk blande sig i om det er for tidligt efter eller hvad de nu syntes, det jo ikke dem vil, det er dit valg og så selvf også din mands/kærestes jo men er i enige om i skal ha barnet så skal i da helt klart også bare ha det.

jeg har da hørt om mange der får børn tæt på hinanden, og kan man klare det er det jo bare super flot. og man skal jo lige huske at tælle 9 mdr frem så der vil da alligevel være over 2 år imellem de to mindste der jo.

Anmeld

11. juni 2010

Gittemor09

Lene27 skriver:

det tog mig 5 år at blive gravid sidst så derfor begyndte vi for 2 mdr siden at planlægge at prøve igen hvis det nu tog lang tid igen..

mange syntes det er for tidligt at få en lille til og syntes at jeg skal få den fjernet..det kan jeg bare ikke få mig til..

jeg ønsker virkelig dette barn at det så kommer et 1 års tid  for tidligt er der jo ikke så meget at gøre ved..

ringede så til min læge i onsdags og sektreren som så er min læges mand.. spurgte hvorfor jeg skulle bruge en tid og da jeg så sagde jeg var gravid lød det bare højt og foraget nu igen lene det er da for tidligt den lille er ikke så stor hvordan har du tid til det..

Først vil jeg sige stort tillykke med den dejlige nyhed...

og for det andet vil jeg sige at det er da for latterligt at folk skal blande sig i hvornår folk får barn to...

har en veninde der blev gravid da hendes datter var 8 mdr... og nu har de så to børn.....!! så længe man selv ønsker det og mener at det er godt at have børn tæt på hinanden må det da være deres egen sag...

så tag dig ikke af folks kommentarer, bare sig de skal passe deres eget istedet for

Anmeld

11. juni 2010

Skouboe

Tillykke med den lille ny, og blæs på hvad folk siger. Det skal de slet ikke blande sig i.

Jeg er gravid med nummer 2 og der kommer til at være 18 måneder mellem pigerne når lillesøster kommer ud. Vi er begge klar over at det bliver hårdt, men der er andre der har overlevet før os, så mon ikke vi klarer det også?

Anmeld

11. juni 2010

Lene27

også sådan jeg har det vi skal sku nok klare den..er godt klar over at det bliver hårdt men det skal nok gå...

er vildt glad og glæder mei til den lille kommer..

men man bliver alivel sådan lidt når folk kommer med at de syntes det er for tidligt og om jeg ikke har tænkt at få den fjernet...

Anmeld

11. juni 2010

oo

det er så ligegyldigt hvad folk siger til din graviditet, for du udtrykker klart og tydeligt i dette indlæg, at det her er et ønsket barn som I glæder jer til

vi har selv prøvet i næsten 3 år for at få vores, der pt ligger i maven og kommer til oktober og vi har mange gange snakket om, at vi simpelthen ikke kan få os selv til at bruge prævention bagefter, fordi vi så brændende ønsker os børn og tænk hvis nu barnet blevt stoppet fra at komme af en p-pille eller et kondom!! så er chancen der selvfølgelig også for, at det går lynende hurtigt 2. gang, men so be it! vi tager det som det kommer - og det lyder også som om I gør - så STORT TILLYKKE!!

Anmeld

11. juni 2010

mullesmith2

Det er da virkelig dejligt. Tillykke med det  Og hvad skal sekretæren dog blande sig i det for.... sikke et fjols altså. Jeg syntes det er rigtig godt med børn på tæt på hinanden så får de så meget glæde ud af hinanden, jeg skal selv have tvillinger til november så jeg får da også to riiimelig tæt på hinanden hehe  Men held og lykke med det og det er bare fantastisk at det er gået så hurtigt for jer anden gang.

Anmeld

11. juni 2010

christina2412

først og fremmest stort tillykke med graviditeten

hva blander hun sig i det for ja undskyld jeg spørg.

jeg syntes så ikke det er for tidligt.

vi har selv kæmpet i 8 år og fik en dejlig søn her d 28/11-2009, og vi har da tænkt os, at vi forsøger igen, når philip er 1 1/2 år, man ved jo ikke hvor lang tid der går.

og i har jo været i samme sitruation, med der er gået mange år, inden i fik jeres fælles barn. så forstår jer fuldt ud.

Anmeld

11. juni 2010

Sakris

Lene27 skriver:

Hvad er problemet for dem? Synes da det lyder meget normalt. Så kommer der til at være lidt over 2 år imellem dem, det er da perfekt? Har jeg misforstået noget?

Anmeld

11. juni 2010

ChatH

Lene27 skriver:

Hvad er det for noget???det kan da godt være at folk synes det men det kan de da snakke om når de kommer hjem. bliver simpelthen så forarget over at folk kan tillade sig at opføre sig sådan.

du skal slet ikke tænke på hvad andre siger, men prøve at nyde din graviditet og der er altså også fordele ved at have børnene tæt på hinanden og så tæt er det jo altså ikke når den lille ny kommer.

Kæmpe chatarina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.