Gravid igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Josesmor

Chatarina skriver:

Hvad er det for noget???det kan da godt være at folk synes det men det kan de da snakke om når de kommer hjem. bliver simpelthen så forarget over at folk kan tillade sig at opføre sig sådan.

du skal slet ikke tænke på hvad andre siger, men prøve at nyde din graviditet og der er altså også fordele ved at have børnene tæt på hinanden og så tæt er det jo altså ikke når den lille ny kommer.

Kæmpe chatarina

Tillykke med den lille i maven..  

Jeg sys da ik det er vildt tæt på hinden de kommer dine uger... Og hva blander lægen sig også i det for?? Nå men altså det er jo simpelthen bare skønt..., og gu´ska du da ej ha en abort..., folk kan da passe sig selv, ja de ka så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Lene27

Sakris skriver:

Hvad er problemet for dem? Synes da det lyder meget normalt. Så kommer der til at være lidt over 2 år imellem dem, det er da perfekt? Har jeg misforstået noget?

nej har du ikke det er nemlig sådan det kommer til at være..

Anmeld

11. juni 2010

Diana...

Stort tillykke med det, det er da dejligt. 

Jeg er også gravid i uge 9 (ikke planlagt) og har en dreng på 16 måneder. Her synes familien også det er lidt tidligt men vi kunne jo ikke rigtig gøre for det så det har accepteret det og kan heller ikke tillade sig andet. 

Det jeres beslutning det jeres liv og så kan andre havde så mange tosset meninger som de vil men de får jo bare ikke noget ud af det. 

Luk ørene for det og nyd at i snart skal havde et vidunder mere det er jo bare SKØNT. 

Anmeld

11. juni 2010

Josesmor

Chatarina skriver:

Hvad er det for noget???det kan da godt være at folk synes det men det kan de da snakke om når de kommer hjem. bliver simpelthen så forarget over at folk kan tillade sig at opføre sig sådan.

du skal slet ikke tænke på hvad andre siger, men prøve at nyde din graviditet og der er altså også fordele ved at have børnene tæt på hinanden og så tæt er det jo altså ikke når den lille ny kommer.

Kæmpe chatarina

Hovse upsss... Lige en fejl jeg kom til at citere under dig

Anmeld

11. juni 2010

Lene27

tak for alle de søde ord...det hjælper på humøret...

Anmeld

11. juni 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

det er så ligegyldigt hvad folk siger til din graviditet, for du udtrykker klart og tydeligt i dette indlæg, at det her er et ønsket barn som I glæder jer til

vi har selv prøvet i næsten 3 år for at få vores, der pt ligger i maven og kommer til oktober og vi har mange gange snakket om, at vi simpelthen ikke kan få os selv til at bruge prævention bagefter, fordi vi så brændende ønsker os børn og tænk hvis nu barnet blevt stoppet fra at komme af en p-pille eller et kondom!! så er chancen der selvfølgelig også for, at det går lynende hurtigt 2. gang, men so be it! vi tager det som det kommer - og det lyder også som om I gør - så STORT TILLYKKE!!

Helt enig - vi har snakket om akkurat det samme herhjemme...

Hver graviditet er en gave...

Anmeld

11. juni 2010

stine_olesen

Hold da op ikke meget støtte, har selv en dreng på 16 mdr og vi er også lige begyndt at prøve igen på nr 2 og har også en bonus datter på 7 år, du skal ikke høre på deres pjat om at få den fjernet bare fordi denmindste ikke er ældre, de kan måske få et rigtigt knyttet forhold , og når i nu har været så lang tid om den første ville det være endnu mere dumt. Synes bestemt du skal beholde den og så spørge hvorfor de mener det skal være nu som et andet tidspunkt.

Anmeld

11. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med graviditeten

Jeg synes bestemt ikke, at det er for tidligt, at du er blevet gravid igen og hvad skal folk iøvrigt også blande sig i det for, hm hm hm. Det er jeres valg og jeres liv

Vi har 17 mdr. imellem vores børn - planlagt

Kh. Katja

Anmeld

11. juni 2010

Mettemus

Tillykke med den lille spire i maven!

Og hvad er hun da for en klaphat, din lægesekretær? Hvad så med folk der får tvillinger? Skal man så også aflevere den ene tilbage igen fordi det er hårdt at have mere end et barn under 2 år????

Jeg har selv to brødre og vi er allesammen kommet med ca. 2½ års mellemrum. Det har bare været fuldstændig perfekt! Vi har ALTID fået rigtig meget ud af hinanden, både da vi var små men også nu hvor vi er voksne alle tre. Så ja, det kan da godt være at det bliver hårdt, men tænk også på hvor meget glæde sådan et par størrelser vil have af hinanden. Og i er jo også to forældre - det burde kunne lade sig gøre??

Anmeld

11. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Tillykke med den lille spire i maven!

Og hvad er hun da for en klaphat, din lægesekretær? Hvad så med folk der får tvillinger? Skal man så også aflevere den ene tilbage igen fordi det er hårdt at have mere end et barn under 2 år????

Jeg har selv to brødre og vi er allesammen kommet med ca. 2½ års mellemrum. Det har bare været fuldstændig perfekt! Vi har ALTID fået rigtig meget ud af hinanden, både da vi var små men også nu hvor vi er voksne alle tre. Så ja, det kan da godt være at det bliver hårdt, men tænk også på hvor meget glæde sådan et par størrelser vil have af hinanden. Og i er jo også to forældre - det burde kunne lade sig gøre??

jep! vi er fire søskende og der er ca 2 år mellem os hele vejen ned og vi har også altid haft stor glæde af hinanden, og idag hvor vi er voksne har vi meget tætte forhold til hinanden, både samlet og på kryds og tværs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.