Oh no!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Low

Tanja78 skriver:

Jeg begyndte at træne så småt en måned efter mit kejsersnit.. Man skal selvfølgelig bare lytte til kroppen og ikke overtræne for så opstår der problemer. Lægerne ser helst at man venter til man har fået ok fra 8 ugers kontrollen, men min sagde ikke noget til det - da hun mente at jeg havde være og var klar, så det var fint.

Ja netop .

Det kommer nok an på hvordan og hvor meget man træner. Nogle er klar før tid og andre er ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Ansemusen

Kære du

Jeg fik selv en MEGA tudetur, da vi skulle hjem fra skitur over selv samme problem! På hotellet, vi boede på under hele ferien, var der ikke noget helkropsspejl, kun et ansigtspejl på toilettet. Så jeg så ikke min krop hele ugen. Da vi så skal hjem overnatter vi på et billigt motel, hvor der desværre ER helkropsspejl - desuden med det mest ubarmhjertige altafslørende loftslys! Jeg gik fuldstændig i panik!! På den ene uge havde mine strækmærker vokset sig meget længere op ad maven, de var bagpå lenden og på hofter. Jeg blev SÅ ulykkelig at jeg bare græd og græd i flere timer!
Jeg har aldrig været glad for min krop, og frygtede virkelig at skulle leve resten af mit liv endnu mere utilfreds og ulykkelig over mit spejlbillede.

Men her efter f'dslen er det ikke så slemt som frygtet og der er kommet en guldklump ud af det

Giv dig selv lov til at sørge og sige farvel til din gamle krop og prøv at acceptér at den har ændret sig - at du nu har en mors krop, og at din kæreste altid vil sætte pris på den krop som gav ham sit barn! Det gør min kæreste (han havde lyst til mig få dage efter fødslen selvom jeg gik rundt i store mormortrusser med blodfyldte kæmpebind!) Jeg tror ofte vores mænd ser noget helt andet end vi selv ser, så giv ham lov til at hjælpe dig og styrke dit selvværd igen! Husk at tage hans komplimenter ind  Du er stadig vidunderlig som du er, og nu endda mor!!!

TIl trøst kan jeg også sige, at jeg tog 22 kilo på, og 13 dage efter fødslen var der allerede røget 13 kilo

Anmeld

11. juni 2010

AWO

Jeg tror, der er rigtig mange, der har sådan en tudetur - Jeg havde i hvert fald én eller to.

For mig var det rigtig svært den sidste måned, hvor strækmærkerne bare blev længere og længere. Min kæreste var eldigvis rigtig sød til at trøste mig, men kroppen så jo desværre stadig ud som den gjorde.

Men gæt hvad: Nu er det to uger siden, jeg har født, jeg er nede på min gamle vægt, og strækmærkerne er kun halvt så store nu, hvor maven ikke er der længere! Selvfølgelig er de stadig tydelige, og maven hænger da også en del endnu, men faktisk rør det mig ikke så meget længere, som jeg havde troet. Jeg er meget mere optaget af, hvad jeg fik ud af det.

Så det skal nok gå, søde! Det kan godt være, vi ikke lige hopper i bikini i år, men vi skal nok komme til at se totalt lækre ud igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.