Oh no!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Risen

sophieamalia skriver:

jeg kender det! Og jeg er kun 21+1 lige fra min mave begyndte at vokse har jeg haft det vildt svært med det! Jeg føler mig tyk og rigtig u sexet! Jeg har dog ikke fået strækmærker endnu, men lur mig om de ikke kommer!

Dog skal jeg ikke glemme de små glæder ved at mærke hende sparke!

Orh jeg forstår dig så godt.. ! Håber virkelig ikke du får strækmærker ! Krydser for dig ! 

- Ja det er fantastisk med spark og slag Og det gør selvfølgelig også at det er det hele værd, men pyha den ramte bare lige her til aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

CiSo

Risen skriver:

Orh jeg forstår dig så godt.. ! Håber virkelig ikke du får strækmærker ! Krydser for dig ! 

- Ja det er fantastisk med spark og slag Og det gør selvfølgelig også at det er det hele værd, men pyha den ramte bare lige her til aften

tak for de krysende fingre, jeg håber det hjælper!

ja, og nogle dage er bedre end andre, jeg kender det! Nogle dage kan jeg også kun se det dårlige ved mig selv, at jeg ser fed ud. o.s.v! Sådan tror jeg vi alle har det!  

Anmeld

10. juni 2010

Risen

sophieamalia skriver:

tak for de krysende fingre, jeg håber det hjælper!

ja, og nogle dage er bedre end andre, jeg kender det! Nogle dage kan jeg også kun se det dårlige ved mig selv, at jeg ser fed ud. o.s.v! Sådan tror jeg vi alle har det!  

Jaaa mon ikke.. Det er ihvert fald dejligt at kunne få lov til at få lidt medlidenhed og dele ens tanker med andre i samme situation ! 

Anmeld

10. juni 2010

Risen

ML skriver:

Ingen slankekurer for mig, det er jeg alt for glad for mad til.

Men spiste sundt og trangen til det kom ganske naturligt, ligsom trangen til søde og fede sager kommer naturligt for de fleste gravide! Det er jo sommer og varmt, lange turer med barnevognen og mere energi giver automatisk et vægttab for de fleste, tror jeg. Men ellers skal man heller ikke undervurdere hvad det betyder at amme, hvis man kan/vil det. Man forbrænder en del på at producere mad til sådan en baby!

Håber også det bare kommer så naturligt for mig..

Ja? .. Jeg mener ellers at have hørt at det var en skrøne .. . Men hvem ved.. 

Anmeld

10. juni 2010

Risen

Low skriver:

Det skal der selvfølgelig også være plads til . Jeg kender forresten mange som har født og som stadig er flotte efter fødslen .. 

Men det med træningen.. det vil jeg glæde mig til 

Ja vi må bare prøve at være positive.  

Det vil jeg ihvert fald også! Hvornår er det man må begynde at træne igen efter fødsel?

Anmeld

10. juni 2010

Maria.

Du skal nok få din krop tilbage!  Man må bare kæmpe lidt ekstra for det!

Anmeld

10. juni 2010

CiSo

Risen skriver:

Jaaa mon ikke.. Det er ihvert fald dejligt at kunne få lov til at få lidt medlidenhed og dele ens tanker med andre i samme situation ! 

ja, det er det nemlig, bare få lov til at lukke det hele ud er jo bare skønt! Men jeg tror på når vi får vores guldklumper glemmer vi (næsten) alt om fede maver, hoveder og strækmærker!

Og du er der jo lige om lidt, jeg har desværre lang vej igen, og går en kæmpe mave i møde! 

Anmeld

10. juni 2010

LilleMor10

Risen skriver:

Uden at lyde for ond(ønsker selvfølgelig ikke at du også skal igennem det), men jeg er bare så glad for jeg ikke er den eneste..  .. Har altid været en super spinkel pige og nu kan man slet ikke se mit ansigt mere.. Den er fyldt med ekstra hud og fedt.. hmm.. .. ej nu heller ikke overdrive, men det føles godt nok sådan nogle gange.. 

Håber vi begge smider de kilo meget hurtigt ! 

Bare rolig, du er ikke den eneste, tror der er mange der har det som os, det er bare et ømt emne, det jo aldrig fedt at indse man er på vej til at blive en flødebolle hvis man er van til str 36 eller noget i den stil  Vi må bare ud og gå lidt ekstra ture med barnevognen 

Anmeld

10. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ja vi må bare prøve at være positive.  

Det vil jeg ihvert fald også! Hvornår er det man må begynde at træne igen efter fødsel?

Jeg spurgte vores JM på et tidspunkt og hun sagde ca. 2 mdr efter fødslen. Men nogle kan sikkert godt før og andre efter. Jeg kunne forstille mig at det er bare når man føler at man selv er klar. Jeg har en veninde der fik AKS for en månede siden og hun er begyndt at træne nu.

Anmeld

10. juni 2010

Risen

sophieamalia skriver:

ja, det er det nemlig, bare få lov til at lukke det hele ud er jo bare skønt! Men jeg tror på når vi får vores guldklumper glemmer vi (næsten) alt om fede maver, hoveder og strækmærker!

Og du er der jo lige om lidt, jeg har desværre lang vej igen, og går en kæmpe mave i møde! 

Ja det er det Specielt når kæresten ikke rigtig forstår ens tankegang.. heh.. 

Ja det håber jeg da ! Vi er med garanti total opslugt af guld <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.