Nu er jeg så gravid for 3. gang, og er godt på vej op af kg-stigen, præcis som de andre gange!!! Synes ellers jeg passer på, men jeg hiver desværre kg til mig, når jeg er gravid.....
Når jeg ikke er gravid er jeg normalvægtig med BMI på 22 og kan nærmest spise hvad jeg har lyst til, uden at tage på.....
Jeg bryder mig absolut ikke om at tage så mange kg på!!!! Synes det er det værste ved at være gravid.... Er i uge 26 nu og har taget 13-14 kg på.... Vil dog sige jeg har det bedre denne gang, nok fordi det er MEGET nemmere at finde tøj nu og ikke som de andre gange jeg var gravid, hvor man var tvunget i graviditetstøj!!!
Vil så sige at jeg de andre gange har smidt de mange kg ret hurtigt..... Første gang tog jeg +25 kg på og da min datter var 4 mdr havde jeg tabt mig 30 kg.....
2. gang tog jeg +31 kg på og da min søn var 9 mdr havde jeg smidt alle 31 kg.... Jeg er stædig, passer på hvad jeg spiser mens jeg ammer, lægger skinny jeans frem og kigger på dem, prøver dem med et par ugers mellemrum og får et ekstra kick når jeg kan hive dem 5 cm længere op end sidst 
Jeg har så været meget heldig ikke at få strækmærker (håber heller ikke jeg får denne gang) og jeg synes det er enormt heldigt eftersom jeg har hevet alle de kg til mig og haft KÆMPE maver de andre gange (120 og 130 cm målt rundt ved navlen)
Mit maveskind har trukket sig flot sammen igen, har dog ikke flad mave som før i tiden, men det er også ok- har ikke skind der hænger eller dellemave.... Den er bare ikke helt flad:-) Men en måneds tid eller halvanden efter fødslen sidst lignede jeg en der stadig var gravid 
Jeg må sige jeg stadig kan se på festbilleder fra før jeg fik børn og tænke nuuuuiii jeg gad godt ha' den krop tilbage, men det får jeg jo ikke.....
Dog vil jeg gerne ha' lavet babserne på et tidspunkt og måske ha fjernet "dansehåndtag" som er kommet efter nummer to til trods for jeg kom ned på førvægten- det hele flytter sig lidt 
Du skal nok få en flot krop tilbage! Bare vær lidt sej og få smidt de kg bagefter, så skal det hele nok sætte sig fint igen, selvom det er svært at tro- især lige efter fødslen når maven er slap, hofterne virkelig syner brede og man har kæmpestore, megaømme og mælkefyldte babser:-)