Oh no!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

Risen

LilleMor10 skriver:

Bare rolig, du er ikke den eneste, tror der er mange der har det som os, det er bare et ømt emne, det jo aldrig fedt at indse man er på vej til at blive en flødebolle hvis man er van til str 36 eller noget i den stil  Vi må bare ud og gå lidt ekstra ture med barnevognen 

Nej det er der selvfølgelig heller ikke noget at sige til.. Det er jo et følsomt emne, men det er faktisk på en måde rart at være så bevidst om at jeg nu vejer for meget .. Det giver en rigtig god motivation til at komme igang med at træne og leve sundt.. 

Jeps vi må ud og trille med vognen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Risen

Low skriver:

Jeg spurgte vores JM på et tidspunkt og hun sagde ca. 2 mdr efter fødslen. Men nogle kan sikkert godt før og andre efter. Jeg kunne forstille mig at det er bare når man føler at man selv er klar. Jeg har en veninde der fik AKS for en månede siden og hun er begyndt at træne nu.

Okay det var da dejligt tidligt alligevel.. Troede det var noget længere tid man skulle vente.. Hurtigt med din veninde efter AKS, troede man skulle vente i laaang tid på grund af såret.. 

Anmeld

10. juni 2010

CiSo

Risen skriver:

Ja det er det Specielt når kæresten ikke rigtig forstår ens tankegang.. heh.. 

Ja det håber jeg da ! Vi er med garanti total opslugt af guld <3 

hihi, ja det tror jeg også på vi er! Forelsket på ny!  

Anmeld

10. juni 2010

Low

Risen skriver:

Okay det var da dejligt tidligt alligevel.. Troede det var noget længere tid man skulle vente.. Hurtigt med din veninde efter AKS, troede man skulle vente i laaang tid på grund af såret.. 

Ja det er ret dejligt . Nu ved jeg ikke hvordan hun træner. Hun tager sikkert hensyn til såret. Jeg kunne ikke forstille mig at hun styrketrænede

Anmeld

10. juni 2010

Unalisa

Nu er jeg ikke gravid, men har født for snart 6 mdr siden... jeg har strækmærker næsten overalt, på maven, armene benene, brysterne og jeg ved ikke hvad... jeg har ikke endnu taget mig sammen til at smide det ekstra kilo som er tilbage.. igår tvingede manden mig til at være sammen med ham kun i undertøj  ligesom "gamledage""" jeg hadede det og synet af det selvom jeg er "næsten" den samme igen.. maven er "næsten" flad men jeg kan stadig ikke ecceptere den...så havde vi en lille samtale..

mig:jeg kan ikke lide mig selv mere, føj, jeg vil ikke sidde halvnøgen i den her udseende.

manden: se dig selv lige skat.. du er gudesmuk. maven er sgu da væk, du er da dejlig som du er .. jeg elsker dig som du er... og se hvad vi har fået ud af strækmærkene.. vores søn...

mig: Ok, men jeg skal lige tage mig sammen til at træne..

i morges vågnede jeg med en hel masse energi og lettelse... jeg strammede min natkjole helt ind til maven og sagde til manden .. se skat jeg er da dejlig fladmavet igen.... han fik sig et godt grin..

så jeg tror da jeg har eccepteret det nu, efter en god snak med manden igår aftes

Anmeld

11. juni 2010

Tina2

Nu er jeg så gravid for 3. gang, og er godt på vej op af kg-stigen, præcis som de andre gange!!! Synes ellers jeg passer på, men jeg hiver desværre kg til mig, når jeg er gravid.....

Når jeg ikke er gravid er jeg normalvægtig med BMI på 22 og kan nærmest spise hvad jeg har lyst til, uden at tage på.....

Jeg bryder mig absolut ikke om at tage så mange kg på!!!! Synes det er det værste ved at være gravid.... Er i uge 26 nu og har taget 13-14 kg på.... Vil dog sige jeg har det bedre denne gang, nok fordi det er MEGET nemmere at finde tøj nu og ikke som de andre gange jeg var gravid, hvor man var tvunget i graviditetstøj!!!

Vil så sige at jeg de andre gange har smidt de mange kg ret hurtigt..... Første gang tog jeg +25 kg på og da min datter var 4 mdr havde jeg tabt mig 30 kg.....

2. gang tog jeg +31 kg på og da min søn var 9 mdr havde jeg smidt alle 31 kg.... Jeg er stædig, passer på hvad jeg spiser mens jeg ammer, lægger skinny jeans frem og kigger på dem, prøver dem med et par ugers mellemrum og får et ekstra kick når jeg kan hive dem 5 cm længere op end sidst

Jeg har så været meget heldig ikke at få strækmærker (håber heller ikke jeg får denne gang) og jeg synes det er enormt heldigt eftersom jeg har hevet alle de kg til mig og haft KÆMPE maver de andre gange (120 og 130 cm målt rundt ved navlen)

Mit maveskind har trukket sig flot sammen igen, har dog ikke flad mave som før i tiden, men det er også ok- har ikke skind der hænger eller dellemave.... Den er bare ikke helt flad:-) Men en måneds tid eller halvanden efter fødslen sidst lignede jeg en der stadig var gravid

Jeg må sige jeg stadig kan se på festbilleder fra før jeg fik børn og tænke nuuuuiii jeg gad godt ha' den krop tilbage, men det får jeg jo ikke.....

Dog vil jeg gerne ha' lavet babserne på et tidspunkt og måske ha fjernet "dansehåndtag" som er kommet efter nummer to til trods for jeg kom ned på førvægten- det hele flytter sig lidt

Du skal nok få en flot krop tilbage! Bare vær lidt sej og få smidt de kg bagefter, så skal det hele nok sætte sig fint igen, selvom det er svært at tro- især lige efter fødslen når maven er slap, hofterne virkelig syner brede og man har kæmpestore, megaømme og mælkefyldte babser:-)

Anmeld

11. juni 2010

L.J.L

Risen skriver:

Hvad sker der lige for mig.. Har lige taget mig selv i at sidde og tude over min krop.. Har været så dum at kigge billeder fra sidste år i bikini og sad nærmest og savlede over den  gamle krop som jeg aldrig nogensinde får tilbage..  Jeg har tilmed været inde og måle mit BMI og gæt hvad ! JEG ER MODERAT OVERVÆGTIG NU! 

Jeg ved godt man kan få en pæn krop igen, men mine strækmærker går aldrig væk og der vil nok altid være en lille delle.. Er simpelthen bange for jeg aldrig kommer til at smide de forbandede 20 kilo igen.. .. Ved godt kæresten synes jeg er dejlig på trods af 20 kilo plus(det siger han ihvert fald ), men det synes jeg sku ikke..  Andre der har haft en tudetur som mig? .. Nogle der har lyst til at dele lidt billeder med hvor lækker en krop de nu har fået efter graviditet ? .. Some one help me ! .. 

Mange kvinder taber de første 10 kilo inden for en uge efter fødslen, det er vand, baby etc. der vejer godt. Jeg selv tog 26 kilo på i graviditeten, og havde tabt de første 10, 2 dage efter fødslen. Efter 1 mdr. havde jeg tabt 16 kilo. Der er stadig 10 kilo tilbage men de må meget gerne blive hængende, for jeg var undervægtig før min graviditet.

Husk også at de fleste kvinder først får deres gamle krop igen når de er stoppet med at amme

Anmeld

11. juni 2010

XXSS

ML skriver:

Ingen slankekurer for mig, det er jeg alt for glad for mad til.

Men spiste sundt og trangen til det kom ganske naturligt, ligsom trangen til søde og fede sager kommer naturligt for de fleste gravide! Det er jo sommer og varmt, lange turer med barnevognen og mere energi giver automatisk et vægttab for de fleste, tror jeg. Men ellers skal man heller ikke undervurdere hvad det betyder at amme, hvis man kan/vil det. Man forbrænder en del på at producere mad til sådan en baby!

Der må jeg desværre være uenig med dig! Det er ikke alle der taber sig af at amme - så den skal man i hvert fald ikke bestræbe sig på at bruge som vægttab... Så hellere motion og sund kost.

Jeg tabte mig først da jeg holdte med at amme og kender flere som tror de tabte sig ved at amme, men så viser det sig at de bare ikke har spist som der plejer..

Anmeld

11. juni 2010

XXSS

Low skriver:

Jeg spurgte vores JM på et tidspunkt og hun sagde ca. 2 mdr efter fødslen. Men nogle kan sikkert godt før og andre efter. Jeg kunne forstille mig at det er bare når man føler at man selv er klar. Jeg har en veninde der fik AKS for en månede siden og hun er begyndt at træne nu.

Jeg begyndte at træne så småt en måned efter mit kejsersnit.. Man skal selvfølgelig bare lytte til kroppen og ikke overtræne for så opstår der problemer. Lægerne ser helst at man venter til man har fået ok fra 8 ugers kontrollen, men min sagde ikke noget til det - da hun mente at jeg havde være og var klar, så det var fint.

Anmeld

11. juni 2010

Faith

Ih hvor jeg kender det! Er virkelig inde i en periode lige nu hvor jeg bare HADER min krop og de ekstra 12 kg der sidder på den.

Man skal IKKE, og jeg understreger IKKE kigge billeder fra dengang man var lækker tynd og smækker! Jeg kiggede bryllupsbilleder den anden dag og fik da en mindre depression.

Og manden han skal bare holde sig væk med det skide kamera, for jeg vil ikke have min "smækre" krop foreviget lige nu!

Men men men når det så er sagt, så glæder jeg mig som et lille barn til det der kommer ud af alle pinslerne. Og så kan jeg godt overbevise mig om at det er det hele værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.