hvordan ser jeres bryggers ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

Stumpen

Lise skriver:

Sort stengulv (matcher køkkenets) og hvide elementer (IKEAs billigste køkkenelementer). Vi har masser af skabsplads, pusleplads, højt fryserskab (ikke på billedet), skohylder (der hvor malingen står på billedet) under gasfyret - og det mest geniale er vores hæve/sænke-tørrestativ. Det hænger oppe under loftet, og når man skal hænge tøj på eller tage af, så kører vi det ned ved at trykke på en kontakt. Det er lavet med en motor fra et gammel solarium (sådan et til at hænge over seng), og så hænger tørrestativet i fire snore, og fylder altså ikke på gulvet

På billederne er rummet ikke helt færdigt

Vil bare gør dig opmærksom på at nogen spørger efter dig i denne tråd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Lise

chrhoegh skriver:

Hej Lise og Far til 4

Som Far til 4 skriver ville det være lækkert med billed/tegninger af dit hæve/sænke tørrestativ. Har du mulighed for at vise det Lise?

Jeg skal selv til at renovere bryggers og havde selv overvejet en løsning hvor man kan hæve og sænke tørrestativet, så søger al den inspiration jeg kan komme i nærheden af :-) 

Jeg er ikke helt sikker på du har har samme løsning som jeg har i tankerne. Min tanke er at have 2 etager af tøj, da vi kun har begrænset plads i bryggers til tørrestativ/snorre da tøjet skal hænge over et bord. Så tanker at hænge snorre i 2 etager, øverste etage til strømper, undertøj og andre små stykker tøj og en etage under denne, til alt det andet der kræver mere plads. Tanken er så, for at kunne nå en øvøerste snor, uden man skam have en lille trappestige stående, at disse 2 etager skal kunne hæves og sænkes. Giver det mening?

Hej

Jeg skal prøve at huske at tage et billede af tørrearrangementet senere når jeg kommer hjem fra job.

Hvordan det ser ud på loftet har jeg ingen forstand på. Men altså, som før nævnt er der en motor fra et gammelt solarium på loftet, og fra den hænger der fire snore, som holder fast i en hjemmegjort metalramme, hvori der er sat tørresnore. På væggen har vi en almindelig kontakt, hvor der er en op og en ned-knap, og så kan vi sænke og hejse arrangementet ved at trykker derpå. Så ned i almindelig højde når vi hænger vasketøj op og tager det ned, og så helt op under loftet, når det tørrer. Jeg er meget glad for det, men i vores bryggers hænger det lidt i vejen, da man får det i hovedet når man går i bryggerset, men vi er små mennesker, så noget stort problem er det ikke  Hovedsageligt kan ungerne og katten ikke hive det ned og hænge i det, hvilket de ellers gerne vil, men de kan simpelthen ikke nå det  Jeg poster et billede senere.

Anmeld

23. februar 2013

Lise

Så ku jeg være der  Hermed billeder af arrangementet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2013

chrhoegh

Mange tak. Et billede siger mere end tusind ord :-)

Anmeld

11. marts 2013

helle85

Lise skriver:

Så ku jeg være der  Hermed billeder af arrangementet.

jeg syntes der er rigtig smart. ville ønske min mand kunne lave sådan noget nå vi når til bryggerset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.