hvordan ser jeres bryggers ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Tut

Her er vores... Men vi går med tanker om at lave det om, da dette bare var en hurtig løsnig da vi flyttede ind.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Nemesis

Tut skriver:

Her er vores... Men vi går med tanker om at lave det om, da dette bare var en hurtig løsnig da vi flyttede ind.

hvorfor+? og hvad er det der gør at i vil lave det om??

Hvad er det som i ikke synes om/ikke virker.?

Ser ellers ud til at være med masser af skabsplads.

:-)

Anmeld

11. juni 2010

Anja

Vores bryggers minder meget om Lises, men vi har både vaskemaskine og tumbler oppe i højden, hvilket klart kan anbefales. Vi har faktisk fået lavet det så smart, at under hver af de to er en ret høj skuffe som lige passer til en maskine vasketøj, så vi har en skuffe til kulørt og en til hvidt og dermed ingen vasketøjskurve der står og fylder.

Anmeld

11. juni 2010

Nemesis

Anja skriver:

Vores bryggers minder meget om Lises, men vi har både vaskemaskine og tumbler oppe i højden, hvilket klart kan anbefales. Vi har faktisk fået lavet det så smart, at under hver af de to er en ret høj skuffe som lige passer til en maskine vasketøj, så vi har en skuffe til kulørt og en til hvidt og dermed ingen vasketøjskurve der står og fylder.

ja netop de skuffer har manden og jeg snakket om! men passer de elementer man kan købe til at sætte maskinerne op med den slags skuffer? eller har i selv lavet dem?

Hvis i har købt jeres hvor har i så købt det henne?

:-) Sisse

Anmeld

11. juni 2010

Anja

ladydan1 skriver:

ja netop de skuffer har manden og jeg snakket om! men passer de elementer man kan købe til at sætte maskinerne op med den slags skuffer? eller har i selv lavet dem?

Hvis i har købt jeres hvor har i så købt det henne?

:-) Sisse

Et billede er vist lettest. Elementerne er fra Vordingborg Køkkenet. Jeg er rigtig glad for den opstilling

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2010

Nemesis

Anja skriver:

Et billede er vist lettest. Elementerne er fra Vordingborg Køkkenet. Jeg er rigtig glad for den opstilling

ja det er da en super opstilling! Tror jeg da også lige jeg vil vise manden.

Sisse

Anmeld

13. december 2012

Far til fire

Hej Lise

Vedr. vaskerum mv.

du skrev g det mest geniale er vores hæve/sænke-tørrestativ. Det hænger oppe under loftet, og når man skal hænge tøj på eller tage af, så kører vi det ned ved at trykke på en kontakt. Det er lavet med en motor fra et gammel solarium (sådan et til at hænge over seng), og så hænger tørrestativet i fire snore, og fylder altså ikke på gulvet

Skal du lave billeder / evt. tegninger af hæve/sænke-tørrestativ.

Det er svært at finde nogle stativer til inspiration

mvh

Far til 4

Anmeld

13. december 2012

MyLove E

Nemesis skriver:

Vi skal have lavet nyt bryggers og inspiration er jo en fantastisk kilde til fornyelse, så fortæl, beskriv, vis med billede hvordan jeres bryggers er, virker, hvad der er godt og hvad der ikke er.

:-) Sisse som glæder sig til et forhåbentlig funktionelt og praktisk bryggers.

Vores ser rodet ud:-):-):-)

Anmeld

22. februar 2013

chrhoegh

Hej Lise og Far til 4

Som Far til 4 skriver ville det være lækkert med billed/tegninger af dit hæve/sænke tørrestativ. Har du mulighed for at vise det Lise?

Jeg skal selv til at renovere bryggers og havde selv overvejet en løsning hvor man kan hæve og sænke tørrestativet, så søger al den inspiration jeg kan komme i nærheden af :-) 

Jeg er ikke helt sikker på du har har samme løsning som jeg har i tankerne. Min tanke er at have 2 etager af tøj, da vi kun har begrænset plads i bryggers til tørrestativ/snorre da tøjet skal hænge over et bord. Så tanker at hænge snorre i 2 etager, øverste etage til strømper, undertøj og andre små stykker tøj og en etage under denne, til alt det andet der kræver mere plads. Tanken er så, for at kunne nå en øvøerste snor, uden man skam have en lille trappestige stående, at disse 2 etager skal kunne hæves og sænkes. Giver det mening?

Anmeld

22. februar 2013

chrhoegh

Forresten

Far til 4: Er du kommet videre med dit Bryggers projekter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.