hvordan ser jeres bryggers ud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.073 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Nemesis

Vi skal have lavet nyt bryggers og inspiration er jo en fantastisk kilde til fornyelse, så fortæl, beskriv, vis med billede hvordan jeres bryggers er, virker, hvad der er godt og hvad der ikke er.

:-) Sisse som glæder sig til et forhåbentlig funktionelt og praktisk bryggers.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Risen

ladydan1 skriver:

Vi skal have lavet nyt bryggers og inspiration er jo en fantastisk kilde til fornyelse, så fortæl, beskriv, vis med billede hvordan jeres bryggers er, virker, hvad der er godt og hvad der ikke er.

:-) Sisse som glæder sig til et forhåbentlig funktionelt og praktisk bryggers.

Vores er total vaske bryggers.. Et laaangt bord (faktisk laaang skrivebord) med en tørretumbler og vaskemaskine under.. Derudover har vi støvsuger og rengøring i opbevaring..

Anmeld

10. juni 2010

LHA

Vi byggede køkken da billedet er taget så det var vores midlertidig køkken så tag dig ikke af rodet på bordet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

Vi har ikke et rigtigt bryggers, men vi har et lille rum med plads til vaskemaskine og nogle hylder - det er dog slet ikke inspirende, jeg vil gerne selv have gjort noget ved det, så jeg kan jo passende følge med her

Anmeld

10. juni 2010

Nemesis

LHA skriver:

Vi byggede køkken da billedet er taget så det var vores midlertidig køkken så tag dig ikke af rodet på bordet.

ååh ja sådan et møbel til vaskemaskine og tumbler vil jeg også gerne have :-)

Ser ud til i har et ret stort bryggers :-))

Sisse

Anmeld

10. juni 2010

Lise

Sort stengulv (matcher køkkenets) og hvide elementer (IKEAs billigste køkkenelementer). Vi har masser af skabsplads, pusleplads, højt fryserskab (ikke på billedet), skohylder (der hvor malingen står på billedet) under gasfyret - og det mest geniale er vores hæve/sænke-tørrestativ. Det hænger oppe under loftet, og når man skal hænge tøj på eller tage af, så kører vi det ned ved at trykke på en kontakt. Det er lavet med en motor fra et gammel solarium (sådan et til at hænge over seng), og så hænger tørrestativet i fire snore, og fylder altså ikke på gulvet

På billederne er rummet ikke helt færdigt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2010

LHA

ladydan1 skriver:

ååh ja sådan et møbel til vaskemaskine og tumbler vil jeg også gerne have :-)

Ser ud til i har et ret stort bryggers :-))

Sisse

Jeg fortyder ikke et sekund vi fik maskinerne op i højden. Det gjorde det også meget nemmere da jeg havde kæmpe mave og en hvor jeg har min søn på armen.

Det var vist ikke ret tit jeg kom i bryggerset da jeg var højgravid skulle først slebe mig ned at trapperne.. Haha Kønt syn.

Anmeld

10. juni 2010

Nemesis

Lise skriver:

Sort stengulv (matcher køkkenets) og hvide elementer (IKEAs billigste køkkenelementer). Vi har masser af skabsplads, pusleplads, højt fryserskab (ikke på billedet), skohylder (der hvor malingen står på billedet) under gasfyret - og det mest geniale er vores hæve/sænke-tørrestativ. Det hænger oppe under loftet, og når man skal hænge tøj på eller tage af, så kører vi det ned ved at trykke på en kontakt. Det er lavet med en motor fra et gammel solarium (sådan et til at hænge over seng), og så hænger tørrestativet i fire snore, og fylder altså ikke på gulvet

På billederne er rummet ikke helt færdigt

åhh det ser super lækkert ud. Er skoskabene som i nu har hængene også fra ikea??

:-) Sisse

Anmeld

10. juni 2010

Lise

ladydan1 skriver:

åhh det ser super lækkert ud. Er skoskabene som i nu har hængene også fra ikea??

Tak, jeg er også rigtig tilfreds med resultatet. Det blev først færdigt her i januar. Det var et rigtig grimt rum før!

Skohylderne er bare nogle alm. hylder min kæreste har sat under fyret, da pladsen ikke kunne bruges til andet. Men super skønt med plads til alle de sko, der ikke skal stå og fylde i entreen

Anmeld

10. juni 2010

Nemesis

Lise skriver:

Tak, jeg er også rigtig tilfreds med resultatet. Det blev først færdigt her i januar. Det var et rigtig grimt rum før!

Skohylderne er bare nogle alm. hylder min kæreste har sat under fyret, da pladsen ikke kunne bruges til andet. Men super skønt med plads til alle de sko, der ikke skal stå og fylde i entreen

ja skoopbevaring er da et must..vi skal dog have en lukket løsning da vi har 2 hunde som godt kan lide MINE sko.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.