Aalbirg zoo - hvem tager hvad med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Vi vil gerne tage nogle frikadeller med også

Susan_Bagger vil også gerne med, og jeg kan lige spørge om hun vil bage nogle pølsehorn, og eventuelt også noget kage, da jeg egentlig gerne vil slippe for de muffins som jeg har lovet (har nogle lidt pressede dage i den her uge).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

saxa

Sommerfuglelarven skriver:

Vi vil gerne tage nogle frikadeller med også

Susan_Bagger vil også gerne med, og jeg kan lige spørge om hun vil bage nogle pølsehorn, og eventuelt også noget kage, da jeg egentlig gerne vil slippe for de muffins som jeg har lovet (har nogle lidt pressede dage i den her uge).

Ville være super, hvis du kunne lokke hende til det Tror egentlig også hun er på listen over at komme..

Yay.. Nu ser vejret også lovende ud

Anmeld

23. juni 2010

o0sus0o

vil gerne bage muffins men ér ike hel med på pølsehorn er der ikke andre ting.

Anmeld

23. juni 2010

saxa

Indtil videre har vi:

Patrick07 = Kage

Sommerfuglelarven = Boller og frikadeller

Saxi = Frugt og grønt

Tina2 = leverpostej, agurk, skinke og ost

Tullebobs = stegt bacon + pålæg

Heidimed lea = pølsehorn (andre der vil lave en portion??)

Solajma = salat, tomat, agurk og salatmayonaise

Susan_bagger = Muffins

Anmeld

24. juni 2010

o0sus0o

Hvornår skal vi egentlig mødes i morgen??

Jeg tager noget hjemmelavet hønsesalat med også.

hvor mange er vi i alt 8 voksne og 8 børn??

Anmeld

24. juni 2010

Sommerfuglelarven

Var det ikke kl 10 vi aftale at mødes derinde? Og så bare ved Bjørnemanden ved indgangen?

Patrick07 har desværre været syg hele ugen, og er det stadig, hun tror ikke at hun når at blive frisk til imorgen, men vi håber det. (Hun har ingen internet derhjemme så derfor lovede jeg at give besked.) Jeg kan godt bage kage for hende, nu hvor jeg har sat manden til at bage bollerne

Jeg kan lige sende mit telefonnummer rundt til jer der skal med, i tilfælde af at nogen bliver forsinket eller forhindret i at komme, så kan I sende en besked til mig eller ringe.

Anmeld

24. juni 2010

saxa

Sommerfuglelarven skriver:

Var det ikke kl 10 vi aftale at mødes derinde? Og så bare ved Bjørnemanden ved indgangen?

Patrick07 har desværre været syg hele ugen, og er det stadig, hun tror ikke at hun når at blive frisk til imorgen, men vi håber det. (Hun har ingen internet derhjemme så derfor lovede jeg at give besked.) Jeg kan godt bage kage for hende, nu hvor jeg har sat manden til at bage bollerne

Jeg kan lige sende mit telefonnummer rundt til jer der skal med, i tilfælde af at nogen bliver forsinket eller forhindret i at komme, så kan I sende en besked til mig eller ringe.

Ejj det var da ærgeligt hvis hun er syg - nu hvor hun har været med til at planlægge det.. For at hun bliver frisk..

Jo kl.10 ved den uhyggelig statue 

Anmeld

24. juni 2010

Maddox

Kl. 10 lige indenfor - TOP!

Kan godt være min datter (6 år) tager med også, hvis det er ok

Anmeld

24. juni 2010

Tina2

Solajma skriver:

Kl. 10 lige indenfor - TOP!

Kan godt være min datter (6 år) tager med også, hvis det er ok

Ja endelig da, jeg har også min datter på 6 år med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.