Aalbirg zoo - hvem tager hvad med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.892 visninger
38 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Patrick07

Da vi d. 25 Juni har planlagt tur til Aalborg zoo har vi snakket noget om fælles forkost  Håber i er med på den tanker går lidt på pålæg skinke/ost, kylling/bacon, leverpostej, tun eller sådan noget, salat, tomat, agurk, dressing, gulerodsstave, noget forskelligt frugt.

Drikkelse sørger vi selv for.

Indtilvider har vi:

Patrick07 = Kage

Sommerfuglelarven = Brød og muffins

Saxi = Frugt og grønt

hvis der endnu er nogle som ikke har meldt sig på turen og gerne vil med så er i velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Tina2

Patrick07 skriver:

Da vi d. 25 Juni har planlagt tur til Aalborg zoo har vi snakket noget om fælles forkost  Håber i er med på den tanker går lidt på pålæg skinke/ost, kylling/bacon, leverpostej, tun eller sådan noget, salat, tomat, agurk, dressing, gulerodsstave, noget forskelligt frugt.

Indtilvider har vi:

Patrick07 = Kage

Saxi = Frugt og grønt

hvis der endnu er nogle som ikke har meldt sig på turen og gerne vil med så er i velkommen

Er detrugbrødsmadder osv vi skal ha, og tager vi selv paptallerkener og bestik med?

Så tager jeg leverpostej og agurker med.... Hvor mange er det vi bliver incl børn (ca)?

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Tina2 skriver:

Er detrugbrødsmadder osv vi skal ha, og tager vi selv paptallerkener og bestik med?

Så tager jeg leverpostej og agurker med.... Hvor mange er det vi bliver incl børn (ca)?

Årh er ikke helt inde i hvor mange vi bliver så tror jeg vi lige skal have fat i Saxi.. men syntes helt klar folk selv skal sørge for bestik, krus m.m. selv... Tror det var noget bolle værk med pålæg på vi snakkede om.. men jeg er ikke helt sikker må jeg indrømme hehe..

Anmeld

10. juni 2010

Heidimed lea

jeg tager en portion pølsehorn med,,,   kunne vi være to til det???

jeg tager også en kande kaffe med og tager vi hver i sær drikkelse med??  heidi

Anmeld

10. juni 2010

Tullebobs

Jeg vil gerne købe noget pålæg og stege bacon

Kh Trine

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Så vidt jeg lige kan se er der:

Patrick07+1, Dig+2, LotteN+1, iln+1, (Silden86), Solajma+1, Tullebobs+?, Trinehw+1, Susan_bagger, Heidimed lea+3, (forældre-til-Asta+1), Anette-Johansen+1, Sommerfuglelarven+1, Mullesmith2, og jeg selv+1..

Altså 13 voksne og 2 "måske'er" Mht. børnene er jeg ikke helt sikker, men det her er hvad jeg tror (I må gerne rette i det, hvis jeg er helt galt på den)

Anmeld

10. juni 2010

saxa

Opdaterer lige listen - inden det bliver alt for forvirrende

Indtil videre har vi:

Patrick07 = Kage

Saxi = Frugt og grønt

Tina2 = leverpostej + agurk

Tullebobs = stegt bacon + pålæg

Heidimed lea = pølsehorn (andre der vil lave en portion??)

Anmeld

10. juni 2010

LotteN

Lad bare mig klarer en potion pølsehorn også - der er jeg jo gået på ferie, så mon ikke jeg kan overskue det der

Anmeld

10. juni 2010

Sommerfuglelarven

Det er boller jeg tager med til sandwiches, der bliver både lavet nogle grove og nogle fine. Muffins'ene bliver vanillie/jordbær og chokolade regner jeg med

Anmeld

11. juni 2010

saxa

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.