Aalbirg zoo - hvem tager hvad med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

saxa

Op igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mor-til-asta-09

saxi skriver:

Op igen...

Jeg er desværre nødt til og springe fra zoo turen, da jeg skal arbejde

Anmeld

14. juni 2010

Patrick07

Op tak

Anmeld

14. juni 2010

Sommerfuglelarven

Opsedasse

Anmeld

14. juni 2010

silden85

jeg ved ikke om jeg kan komme med endnu, for jeg har fået nyt job men det var noget med at han snakkede om at jeg skal have fri hver anden fredag, men ved ikke om det kommer til at passe til den fredag, men jeg skal nok lige finde ud af det for ellers kan det være at jeg har fri kl. 12, og kan mødes med jer der inde til middag, og spise med jer men jeg skal nok skrive når jeg ved nærmere, her i løbe af ugen

Anmeld

14. juni 2010

saxa

silden85 skriver:

jeg ved ikke om jeg kan komme med endnu, for jeg har fået nyt job men det var noget med at han snakkede om at jeg skal have fri hver anden fredag, men ved ikke om det kommer til at passe til den fredag, men jeg skal nok lige finde ud af det for ellers kan det være at jeg har fri kl. 12, og kan mødes med jer der inde til middag, og spise med jer men jeg skal nok skrive når jeg ved nærmere, her i løbe af ugen

Bare helt iorden...  Hvis du skal på job, ville det jo være super hvis du kom bagefter..

Anmeld

14. juni 2010

silden85

saxi skriver:

Bare helt iorden...  Hvis du skal på job, ville det jo være super hvis du kom bagefter..

ja ikke det kunne være hyggeligt, men jeg skulle gerne finde ud af det her i løbe af ugen

Anmeld

16. juni 2010

saxa

Er der stadig stemning for fælles picnic til zoo turen?? Sys nemlig vi mangler en del, der vil tage noget med??

Nu er det jo snartHåber på godt vejr!! Har dog fået to afbud til turen

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

saxi skriver:

Er der stadig stemning for fælles picnic til zoo turen?? Sys nemlig vi mangler en del, der vil tage noget med??

Nu er det jo snartHåber på godt vejr!! Har dog fået to afbud til turen

Ja jeg er da stadig helt frisk på fælles picnic.. ja  for vejret er med også men mon ikke det er blevet beder.. den er jo slutningen og juni årh håber da virkelig

Anmeld

16. juni 2010

Maddox

Synes personligt det er lidt nemmere og knap så bøvlet, selv at tage madpakke med (.. og så eeeelsker jeg at smørre madpakker ) men hvis flertallet er FOR fælles picnic, springer vi da gerne med på vognen...

Vi tager self. også gerne noget med... nogle idéer til hvad det kunne være?? Er det rugbrødsmadder eller sandwich, vi tager med til.. eller begge dele?? (noget pålæg egner sig f.eks bedst til rugbrød )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.