Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hihi, tråden burde hedde "Grim på 117 forskellige måder"
Her er jeg gravid i ... ja, lidt over halvvejs og bare TRÆT! TRÆT, TRÆT, TRÆT og morgensur...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan da også bidrage med et par stykker
Billede 1: En lille arbjedsskade, lige hjemvendt fra skadestuen
Billede 2: Spiller wii Mario og går meget op i det
merichs skriver: Kan da også bidrage med et par stykker Billede 1: En lille arbjedsskade, lige hjemvendt fra skadestuen Billede 2: Spiller wii Mario og går meget op i det
Av av, hvordan er det dog sket?
Billede 1; bare sjov
Billede 2; Er ved og få sat hår ved frisøren, min bryllupsdag
Billede 3; Igen bare sjov
Billede 4; En af de første dage hjemme med Stella - nøj, jeg var træt, men glad
Valle81 skriver: Det er det mest syrede mavebillede jeg nogensinde har set:0) Og godt nok var Anton vild og jeg fik derform mave - min din mave slår da alle rekorder:0)
Det er det mest syrede mavebillede jeg nogensinde har set:0)
Og godt nok var Anton vild og jeg fik derform mave - min din mave slår da alle rekorder:0)
Ha ha ha ha Ja det var lidt vildt. VI grinede også PÆNT meget af det!
Karo skriver: Det er rigtig ondt. For han tog det midt i en ve, og der ser man sku ikke ligefrem særlig inteligent ud.
Det er rigtig ondt. For han tog det midt i en ve, og der ser man sku ikke ligefrem særlig inteligent ud.
Jeppe tog også de tarveligste billeder i mens jeg lå og havde det allerværst! Se bare her:
Karo skriver: Sikken et godt billede af maven. I har været hurtige til at fange hende inden hun bevægede sig.
Sikken et godt billede af maven. I har været hurtige til at fange hende inden hun bevægede sig.
Hun gjorde det mange gange så det var ikke noget problem at få et billede
Pia. skriver: "yrsa" har sat billede på af mig - det må være mere end rigeligt... *SSS* GRINER.... ellers må jeg lige kigge efter jeg har puttet børn...
"yrsa" har sat billede på af mig - det må være mere end rigeligt... *SSS* GRINER.... ellers må jeg lige kigge efter jeg har puttet børn...
Ja gør lige det. Ha ha ha
Laulund87 skriver: Av av, hvordan er det dog sket?
Vi skulle koble 2 togsæt sammen, det fejlede lidt. I stedet for at trille stille og roligt på det andet sæt, kom vi alt for hårdt imod og jeg knaldede hovedet ind i en dyse. Det gav lige et blåt øje og en hjernerystelse Men heldigvis skete der ikke noget med passagerene...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128