Billedtråd: Skræk billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.757 visninger
120 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Karo

Jeg tænkte at det kunne være sjovt med en billedtråd hvor vi kan vise nogle af de dårlige billeder af os selv. Billeder som vi tit har tænkt på at slette eller som vi hurtigt bladre forbi når vi kommer til dem

Jeg ligger gerne ud med et billede som min kæreste tog kort efter ankomsten til fødegangen. Det er bestemt ikke det bedste billede af mig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

line melias mor

Karo skriver:

Jeg tænkte at det kunne være sjovt med en billedtråd hvor vi kan vise nogle af de dårlige billeder af os selv. Billeder som vi tit har tænkt på at slette eller som vi hurtigt bladre forbi når vi kommer til dem

Jeg ligger gerne ud med et billede som min kæreste tog kort efter ankomsten til fødegangen. Det er bestemt ikke det bedste billede af mig.

sikke en sej tråd og sikke et billed af dig liggende der inden du skal føde. ser lige hvad jeg kan finde har helt sikkert nogle der er værre

Anmeld

10. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Karo skriver:

Ej et kanon billede. Dit udtryk siger bare alt...

Veer... AAAAAAAAAAAAAAAAvv!!!!

Anmeld

10. juni 2010

oo

jeg tog det her billede i weekenden...komplet ligevægt mellem mave og røv

Anmeld

10. juni 2010

hc=k

Jeg er med på den. Jeg har lige 2

Anmeld

10. juni 2010

Karo

hc=k skriver:

Jeg er med på den. Jeg har lige 2

Det sidste billede er da guld værd

Anmeld

10. juni 2010

Patrick07

Årh jeg elsker bare jeres billeder hehe... kan ik finde et lige pt.. men jeg leder og leder hehe..

Anmeld

10. juni 2010

hc=k

Karo skriver:

Det sidste billede er da guld værd

Hehe ja ikke. Det skulle bare med

Jeg havde overhovedet ikke tid til at tænke på andet end at jeg var tørstig og min kæreste var ved at dø af skræk hehe..

Anmeld

10. juni 2010

L-Mortil3

Uha jeg har mange hvor jeg ser KOMPLET ondsvag ud!

Bla fra fødslen med skam også i det helt normale liv

Et lille udpluk af mit mildere krakkelerede ydre, der bestemt ikke står mål med min indre skønhed

Lige et enkelt, lidt mere heldigt billede

Anmeld

10. juni 2010

XXSS

Karo skriver:

hehe sejt mine fødselsbilleder ligger på en anden comp. ser lige om jeg kan hente nogle ugly ones senere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.