Billedtråd: Skræk billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Et lækkehedsbillede af mig

LOOOOL Tina! Du ligner sgu næsten vores guldfisk, Boble hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

L.J.L

Karo skriver:

Jeg tænkte at det kunne være sjovt med en billedtråd hvor vi kan vise nogle af de dårlige billeder af os selv. Billeder som vi tit har tænkt på at slette eller som vi hurtigt bladre forbi når vi kommer til dem

Jeg ligger gerne ud med et billede som min kæreste tog kort efter ankomsten til fødegangen. Det er bestemt ikke det bedste billede af mig.

hahaha, Katja man kan næsten høre dig sige "HOLD FAST! Nu kommer der en ve!!!"

Anmeld

10. juni 2010

Karo

linselouise skriver:

hahaha, Katja man kan næsten høre dig sige "HOLD FAST! Nu kommer der en ve!!!"

Det er rigtig ondt. For han tog det midt i en ve, og der ser man sku ikke ligefrem særlig inteligent ud.

Anmeld

10. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

Og undskyld til Pia...men vi havde det dælme lige så sjovt som vi er grimme...

ÅÅÅÅÅ jeg griner så meget lige nu at det gør ondt i min mave... For søren Det billede er vist ikke for børn og sarte sjæle...  griner   .... vi er da kåret som årets grimmeste par... og jeg behøver vist ikke finde et billede til denne tråd da det simpelthen ikke findes grimmer...

Og gud hvor har vi lange BABSER - det tør jeg kun sige fordi alle 4 er sat på plads og var har enda bh på !!!!! du godeste gud...

Anmeld

10. juni 2010

Barbamama

Kæresten og jeg til amerikanerbil-træf og vi blev PÆNT skæve af al den benzin-os

Så er der et billede fra pædagog-strejken sidst. He he. Så dum kan man se ud!

Og så lige et af en meget mærkelig måde Carla kunne ligge på nogle gange inden i mig, så jeg blev trekantet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juni 2010

Pia.

Gud hvor er I grimme alle sammen - det tør jeg godt sige i denne her tråd - herlige billeder...

Anmeld

10. juni 2010

Barbamama

Pia. skriver:

Gud hvor er I grimme alle sammen - det tør jeg godt sige i denne her tråd - herlige billeder...

Ha ha ha ha TAAAAK nu er det DIN tur!

Anmeld

10. juni 2010

Valle81

michella80 skriver:

Kæresten og jeg til amerikanerbil-træf og vi blev PÆNT skæve af al den benzin-os

Og så lige et af en meget mærkelig måde Carla kunne ligge på nogle gange inden i mig, så jeg blev trekantet

Det er det mest syrede mavebillede jeg nogensinde har set:0)

Og godt nok var Anton vild og jeg fik derform mave - min din mave slår da alle rekorder:0)

Anmeld

10. juni 2010

Karo

michella80 skriver:

Sikken et godt billede af maven. I har været hurtige til at fange hende inden hun bevægede sig.

Anmeld

10. juni 2010

Pia.

michella80 skriver:

Ha ha ha ha TAAAAK nu er det DIN tur!

"yrsa" har sat billede på af mig - det må være mere end rigeligt... *SSS* GRINER.... ellers må jeg lige kigge efter jeg har puttet børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.