Gode nyheder...................:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Tina, seriøst!!! Du har set mig, og jeg TRÆNGER til at tabe mange kg. Men du er da så flot slank..............du er perfekt lige som du er.

Ida syntes det var spændende den første 1/2 time..............hun sad endda hos hendes kontakt pædagog ( en virkelig sød og varm kvinde), og smilede og snakkede. Men pludselig, som lyn fra en klar himmel, blev hun overstimuleret..............og så begyndte hun ellers at græde. Vi måtte gå til sidst, fordi hun slet ikke kunne finde ud af det. Hele vejen hjem i bilen pludrede hun løs til mig, grinede og sang. Men nu sover hun i hendes barnevogn...........og det var vist tiltrængt.

Jeg føler selv der mangler omkring 5 kg, og jeg burde jo bare gå igang...
Men sejt du kan gøre det! Jeg synes det er SÅ kedeligt!

Det var da et positivt besøg så! Men klart at det er meget for Ida at skulle forholde sig til. Men er det nu hun skal starte? Eller var det bare for at se stedet at i var dernede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

oo

nej altså! jeg er stolt over Ida-fisen  hvor er det bare dejligt det går i den rigtige retning!! TILLYKKE!

Anmeld

9. juni 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Jo, synet udvikler sig løbende de første 3 år af barnets liv. Og når der er tale om en hjernskade betinget synsreduktion, så er det kun godt at skaden skete tidligt i Ida's liv...........hvis man kan sige det.

Det er da helt vildt!!!! SUper fantastisk!!!

Anmeld

10. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Var på øjenafdelingen med Ida i går.......................og vores søde øjenlæge kunne konstatere at Ida's syn er blevet bedre (ikke noget mirakel), men bedre, og det er den rigtige vej. Blev sgu' så skide glad.

I dag skal vi på besøg i Ida's børnehave, det bli'r bare drøn spændende...........................håber at tøsen er i sit sædvanlige gode humør, så hun kan charmere sine nye voksne.

Til sidst....................Wheeeee................har nu rundet - 4 kg. så den crosstrainer var vist en god ide. Nu mangler jeg bare de sidste par kg. eller 30.................

Ha' en god regnvejrsdag de damer............

FEDT! det var dejligt at høre!

jeg glæder mig til at læse hvordan det gik i institutionen.... er sikker på at de alle sammen dåner over dejlige Ida!

godt nok ! med de Kg Mette! det er bedst når det går lamngsomt, men det ved du sikkert godt! desuden opbygger du jo muskler!

Anmeld

10. juni 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Var på øjenafdelingen med Ida i går.......................og vores søde øjenlæge kunne konstatere at Ida's syn er blevet bedre (ikke noget mirakel), men bedre, og det er den rigtige vej. Blev sgu' så skide glad.

I dag skal vi på besøg i Ida's børnehave, det bli'r bare drøn spændende...........................håber at tøsen er i sit sædvanlige gode humør, så hun kan charmere sine nye voksne.

Til sidst....................Wheeeee................har nu rundet - 4 kg. så den crosstrainer var vist en god ide. Nu mangler jeg bare de sidste par kg. eller 30.................

Ha' en god regnvejrsdag de damer............

HVOR ER DET FANTASTISK!!!

Jeg er virkelig glad for at høre, at skønne Idas syn er blevet bedre!

Og hvor lyder det dog virkelig godt med dit vægttab... gør du noget med kosten osse eller er det udelukkende træning, og hvor længe træner du hver dag??

Knus fra Tina (som monster-gerne vil tabe en 30 kg osse)

Anmeld

10. juni 2010

anna-jonas

bondepigen skriver:

HVOR ER DET FANTASTISK!!!

Jeg er virkelig glad for at høre, at skønne Idas syn er blevet bedre!

Og hvor lyder det dog virkelig godt med dit vægttab... gør du noget med kosten osse eller er det udelukkende træning, og hvor længe træner du hver dag??

Knus fra Tina (som monster-gerne vil tabe en 30 kg osse)

Hej Tina!

Jeg har også justeret på kosten. Sukker og fedt er reduceret kraftigt, og så SKAL jeg spise 5-6 gange dagligt, og spise minimum 2 stykker frugt dagligt. Smør er skåret væk..........

Træner hver anden dag...............og min kiropraktor kunne i dag, allerede mærke at jeg havde mere muskelkraft. Jeg har faktisk også haft mindre ondt, siden jeg stillede mig op på "hesten".

Men vigtigst af ALT, Tina..............det er at motivationen pludselig var der............out of no where. Kan mærke den der indre kraft..........der siger " DU KAN GODT".

Håber at du kommer igang..................selvom det er svært, med den medicin vi begge får.

Anmeld

10. juni 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Hej Tina!

Jeg har også justeret på kosten. Sukker og fedt er reduceret kraftigt, og så SKAL jeg spise 5-6 gange dagligt, og spise minimum 2 stykker frugt dagligt. Smør er skåret væk..........

Træner hver anden dag...............og min kiropraktor kunne i dag, allerede mærke at jeg havde mere muskelkraft. Jeg har faktisk også haft mindre ondt, siden jeg stillede mig op på "hesten".

Men vigtigst af ALT, Tina..............det er at motivationen pludselig var der............out of no where. Kan mærke den der indre kraft..........der siger " DU KAN GODT".

Håber at du kommer igang..................selvom det er svært, med den medicin vi begge får.

Jamen det lyder jo ikke mindre end fantastisk. Jeg har nemlig osse hørt, at det kan være sværere at tabe sig, når man får den slags medicin.

Men jeg har faktisk allerede motivationen.... lige pludselig i søndags, da jeg så et billede af mig selv.  Men jeg går så stille og roligt i gang, så jeg har først sat ind på kosten...ikke fanatisk, men ingen smør på brødet og spis mindre ad gangen...og nok vigtigst af alt...INGEN slik hver dag. Er virkelig slik narkoman efter jeg fik Emma....og mest med chokolade. Men nu har jeg ikke fået noget (jo et lille stykke) siden søndag, og det går faktisk helt godt. Klapper mig selv på skulderen, når jeg har handlet ind UDEN at købe slik.

Og så har jeg lånt en zumba dvd, som jeg snart vil til at danse til... Min søster dansede 2 timer i går, hun synes det er SÅ sjovt. Så jeg håber jeg får den samme gejst til det... Men det er helt sikkert gennem dans jeg skal tabe mig. Elsker at danse.

Vi skal nok få smidt nogle kilo, det er jeg overbevist om... Ja, du er jo allerede godt på vej derned af.

Anmeld

10. juni 2010

anna-jonas

bondepigen skriver:

Jamen det lyder jo ikke mindre end fantastisk. Jeg har nemlig osse hørt, at det kan være sværere at tabe sig, når man får den slags medicin.

Men jeg har faktisk allerede motivationen.... lige pludselig i søndags, da jeg så et billede af mig selv.  Men jeg går så stille og roligt i gang, så jeg har først sat ind på kosten...ikke fanatisk, men ingen smør på brødet og spis mindre ad gangen...og nok vigtigst af alt...INGEN slik hver dag. Er virkelig slik narkoman efter jeg fik Emma....og mest med chokolade. Men nu har jeg ikke fået noget (jo et lille stykke) siden søndag, og det går faktisk helt godt. Klapper mig selv på skulderen, når jeg har handlet ind UDEN at købe slik.

Og så har jeg lånt en zumba dvd, som jeg snart vil til at danse til... Min søster dansede 2 timer i går, hun synes det er SÅ sjovt. Så jeg håber jeg får den samme gejst til det... Men det er helt sikkert gennem dans jeg skal tabe mig. Elsker at danse.

Vi skal nok få smidt nogle kilo, det er jeg overbevist om... Ja, du er jo allerede godt på vej derned af.

Jamen, vi må tage hinanden i hånden, og følges ad, ned af kilo-karusellen. Husk altid at handle på mæt mave.............

Anmeld

10. juni 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Jamen, vi må tage hinanden i hånden, og følges ad, ned af kilo-karusellen. Husk altid at handle på mæt mave.............

Jeps! Kender godt den med at man ikke skal handle på tom mave, men det er faktisk lykkedes mig nogle gange at lade slikket være, selv om jeg var noget så sulten og det frister mere så. Men jeg købte ikke noget...  Jubiii... Jeg tror på det denne gang... men jeg har faktisk ikke været på vægten...måske jeg lige skulle det, så jeg kan følge lidt med i om jeg taber noget. Men jeg tror ikke jeg skal veje mig for ofte, så bliver jeg bare utålmodig....hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.