Gode nyheder...................:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. juni 2010

anna-jonas

Var på øjenafdelingen med Ida i går.......................og vores søde øjenlæge kunne konstatere at Ida's syn er blevet bedre (ikke noget mirakel), men bedre, og det er den rigtige vej. Blev sgu' så skide glad.

I dag skal vi på besøg i Ida's børnehave, det bli'r bare drøn spændende...........................håber at tøsen er i sit sædvanlige gode humør, så hun kan charmere sine nye voksne.

Til sidst....................Wheeeee................har nu rundet - 4 kg. så den crosstrainer var vist en god ide. Nu mangler jeg bare de sidste par kg. eller 30.................

Ha' en god regnvejrsdag de damer............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Vinker

Kære Mette,

det glæder mig bare SÅ MEGET at høre at Idas syn er blevet bedre. det må bare være den bedste nyhed at få selvom jeg godt ved at det stadig ikke er så godt som det kunne være, men "bare" det at det forbedrer sig er skisme da til at JUBLE over

STORT smæk kys til dejlige Ida!

Ja for pokker Mette, super godt at høre at din træning gir pote - Keep up the goooood work my dear

Anmeld

9. juni 2010

Jules

Hvor herligt Mette :) Det er da dagens gode nyheder...smiler

Anmeld

9. juni 2010

JustAnotherName

Var på øjenafdelingen med Ida i går.......................og vores søde øjenlæge kunne konstatere at Ida's syn er blevet bedre (ikke noget mirakel), men bedre, og det er den rigtige vej. Blev sgu' så skide glad.

I dag skal vi på besøg i Ida's børnehave, det bli'r bare drøn spændende...........................håber at tøsen er i sit sædvanlige gode humør, så hun kan charmere sine nye voksne.

Til sidst....................Wheeeee................har nu rundet - 4 kg. så den crosstrainer var vist en god ide. Nu mangler jeg bare de sidste par kg. eller 30.................

Ha' en god regnvejrsdag de damer............

Små skridt i den rigtige retning er også gode fremskridt. Og sikke en dejlig nyhed. Jeg håber, at det bare fortsætter sådan for bliver ved med at gå den vej for lille Ida. Hvor der er vilje er der vej - Og Ida er en sej lille figter, som nok skal komme godt efter mange ting ....det som nu kan lade sig gøre!

Og fedt for dig (eller mindre fedt - hehe) med vægttab, Mette. Skønt 

Anmeld

9. juni 2010

Barbamama

Nej hvor godt!!!! Det vidste jeg slet ikke de kunne (blive bedre hendes øjne). Det er da bare helt fantastisk. Det skal de bare blive ved med.

Og tillykke med de 4kg. Det er da helt suverænt!!!!

Anmeld

9. juni 2010

msax

Jeg smiler og er helt glad - hvor er det er dejligt indlæg at læse.

Skønt at den smukke lille dame bare bliver bedre og bedre. Og jeg er da slet ikke i tvivl om at hun nok skal charme sig ind nede i børnehaven.

Og du er da også for sej - godt gået. Man får jo nærmest helt dårlig samvittighed...

SMIL fra Mette 32+0

Anmeld

9. juni 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at det går i den rigtig retning med Idas syn Jeg kan helt sikket godt forstå du blev glad.

Og minus 4 kg jeg er bare så imponeret.

Anmeld

9. juni 2010

ooo

Ej, hvor er det fantastisk at Idas syn er blevet bedre. Den dejlige lille nuttehøne.

Og du fortsætter med at smide kiloene som var det ingenting. Du er så sej kvinde!

Anmeld

9. juni 2010

TbCp

Ahhh hvor er det godt med Idas syn!!!!

Spændende hvad hun siger til at komme på besøg dernede!

Og hep hey for dig! Jeg kunne også godt trænge til at smide nogle kilo men kan bare slet ikke tage mig sammen!

Anmeld

9. juni 2010

Skouboe

Hvor er er det bare dejligt at høre - tillykke med begge dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.