Gode nyheder...................:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

ChatH

Vinker skriver:

Kære Mette,

det glæder mig bare SÅ MEGET at høre at Idas syn er blevet bedre. det må bare være den bedste nyhed at få selvom jeg godt ved at det stadig ikke er så godt som det kunne være, men "bare" det at det forbedrer sig er skisme da til at JUBLE over

STORT smæk kys til dejlige Ida!

Ja for pokker Mette, super godt at høre at din træning gir pote - Keep up the goooood work my dear

Hvor er det bare fantastisk både med Ida men sørme da også med dit vægttab!!! DU ER SEJ!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

ChatH

Anna-jonas skriver:

Var på øjenafdelingen med Ida i går.......................og vores søde øjenlæge kunne konstatere at Ida's syn er blevet bedre (ikke noget mirakel), men bedre, og det er den rigtige vej. Blev sgu' så skide glad.

I dag skal vi på besøg i Ida's børnehave, det bli'r bare drøn spændende...........................håber at tøsen er i sit sædvanlige gode humør, så hun kan charmere sine nye voksne.

Til sidst....................Wheeeee................har nu rundet - 4 kg. så den crosstrainer var vist en god ide. Nu mangler jeg bare de sidste par kg. eller 30.................

Ha' en god regnvejrsdag de damer............

ØHH ups kom til at citerer Vinker!!

Men hvor er det fedt med Ida og også dit vægttab! du er SEJ!!

Anmeld

9. juni 2010

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Var på øjenafdelingen med Ida i går.......................og vores søde øjenlæge kunne konstatere at Ida's syn er blevet bedre (ikke noget mirakel), men bedre, og det er den rigtige vej. Blev sgu' så skide glad.

I dag skal vi på besøg i Ida's børnehave, det bli'r bare drøn spændende...........................håber at tøsen er i sit sædvanlige gode humør, så hun kan charmere sine nye voksne.

Til sidst....................Wheeeee................har nu rundet - 4 kg. så den crosstrainer var vist en god ide. Nu mangler jeg bare de sidste par kg. eller 30.................

Ha' en god regnvejrsdag de damer............

Pip pip,

Hvor er det dejligt at høre søde, at Idas syn er blevetr bedre. Fantastisk nyhed :)

Ehm nu ved jeg jo godt Idaskatter, er vældig god og fremme i skoen, men er det en børnehave, hun skal starte i ;) ???? Eller er det sådan begge dele?

Savner jer.

Mange knus og pysser fra os.

Anmeld

9. juni 2010

Ida.

DEJLIG læsning!!! Stort tillykke med begge dele

Anmeld

9. juni 2010

anna-jonas

malucca09 skriver:

Pip pip,

Hvor er det dejligt at høre søde, at Idas syn er blevetr bedre. Fantastisk nyhed

Ehm nu ved jeg jo godt Idaskatter, er vældig god og fremme i skoen, men er det en børnehave, hun skal starte i ???? Eller er det sådan begge dele?

Savner jer.

Mange knus og pysser fra os.

Vi savner dælme også dig og Lutte-prut. Er der for travlt i hverdagen, til at sidde på Baby, og skrive??

Det hedder bare en børnehave...........men er en specialinst. for handicappede børn. I Ida's gruppe, som hedder Anemonen, er der en pige på 2 år og resten er ældre børn.

Kys og kram til Malutten og dig, søde Trine.

Anmeld

9. juni 2010

anna-jonas

Vinker skriver:

Kære Mette,

det glæder mig bare SÅ MEGET at høre at Idas syn er blevet bedre. det må bare være den bedste nyhed at få selvom jeg godt ved at det stadig ikke er så godt som det kunne være, men "bare" det at det forbedrer sig er skisme da til at JUBLE over

STORT smæk kys til dejlige Ida!

Ja for pokker Mette, super godt at høre at din træning gir pote - Keep up the goooood work my dear

Ja, synet udvikler sig indtil ved 3-års alderen. Så når der er tale om en hjerneskade, som her. Er det kun godt at skaden skete så tidligt.............for så skulle der gerne være udvikling i synet indtil ved 3 års alderen.

Føler mig meget motiveret i.f.t vægttab...............så det er bare med at fortsætte. Har et stille håb om at nå - 20 kg. inden sommeren er slut. Har jo taget ialt 17 kg. på, under min barsel..........sååååå, deeet!

Anmeld

9. juni 2010

anna-jonas

michella80 skriver:

Nej hvor godt!!!! Det vidste jeg slet ikke de kunne (blive bedre hendes øjne). Det er da bare helt fantastisk. Det skal de bare blive ved med.

Og tillykke med de 4kg. Det er da helt suverænt!!!!

Jo, synet udvikler sig løbende de første 3 år af barnets liv. Og når der er tale om en hjernskade betinget synsreduktion, så er det kun godt at skaden skete tidligt i Ida's liv...........hvis man kan sige det.

Anmeld

9. juni 2010

anna-jonas

msax skriver:

Jeg smiler og er helt glad - hvor er det er dejligt indlæg at læse.

Skønt at den smukke lille dame bare bliver bedre og bedre. Og jeg er da slet ikke i tvivl om at hun nok skal charme sig ind nede i børnehaven.

Og du er da også for sej - godt gået. Man får jo nærmest helt dårlig samvittighed...

SMIL fra Mette 32+0

Er bare så glad, for at jeg endelig kunne bidrage med et positivt indlæg her i vores lille hule. Synes faktisk at tingene er ved at falde lidt på plads for os, og at overskuddet er begyndt at vende lidt.

FED følelse.

Anmeld

9. juni 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Ahhh hvor er det godt med Idas syn!!!!

Spændende hvad hun siger til at komme på besøg dernede!

Og hep hey for dig! Jeg kunne også godt trænge til at smide nogle kilo men kan bare slet ikke tage mig sammen!

Tina, seriøst!!! Du har set mig, og jeg TRÆNGER til at tabe mange kg. Men du er da så flot slank..............du er perfekt lige som du er.

Ida syntes det var spændende den første 1/2 time..............hun sad endda hos hendes kontakt pædagog ( en virkelig sød og varm kvinde), og smilede og snakkede. Men pludselig, som lyn fra en klar himmel, blev hun overstimuleret..............og så begyndte hun ellers at græde. Vi måtte gå til sidst, fordi hun slet ikke kunne finde ud af det. Hele vejen hjem i bilen pludrede hun løs til mig, grinede og sang. Men nu sover hun i hendes barnevogn...........og det var vist tiltrængt.

Anmeld

9. juni 2010

otlitrom

Dét var et dejligt indlæg! Jeg sidder her og smiler! Fantastisk for Jer! Håber besøget er gået godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.