Abort - Nu positiv test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Svei

Anonym skriver:

Godmorgen damer!

For 2 uger siden, fik jeg fortaget en kirugisk abort, og samtidig fik jeg sat en spiral op. Det gik helt efter planen, og jeg har næsten ikke haft nogle smerter, og har kun pletblødt lidt her og der.
I søndags begynder jeg så at få nogle smerter, som nærmest sidder oppe under ribbene, og nogle gange føles det som om at hele min mave kramper sig sammen. Til tider gør det så ondt, at jeg bliver nød til at holde vejret.
Jeg vælger at tage en graviditetstest, da min tanke er at de måske ikke har fået det hele med, da de lavede aborten.... og BOM, den var da strålende positiv????
Kan det være de sidste hormoner i kroppen der gør at den er positiv, eller kan jeg faktisk være gravid igen??? Hvordan skal jeg reagere på dette??

Jeg håber nogle kan hjælpe mig, for jeg er lidt i vildrede!!!

Der sidder sikkert noget væv(moderkage?) tilbage som ikke rigtig kan udstødes og derfor får du smerter kunne man forestille sig..livmoderen arbejder nok på det skal ud og det gør jo samtidig at du tester positiv. Det var i hvert fald hvad jeg oplevede ved en abort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

<3

Ked af at høre at de ikke kunne afklare det. Men godt at de følger dig tæt og at spiralen sad som den skulle! Håber du finder ud af på fredag om det er det ene eller det andet.

Og med den i mente så testede en af mine gamle skolekammerater positiv 21 dage efter fødsel. Shit happens.

Anmeld

10. juni 2010

DK

Hej

Må man overhovedet have sex så tidligt efter en abort? Jeg troede man sådan lige skulle vente lidt? Men hvis du har haft sex er der naturligvis en risiko for at du kan være blevet gravid, med når du har spiral lyder det jo bare mærkeligt!

Jeg krydser fingre for at det bare er tallet der ikke er faldet endnu!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.