Abort - Nu positiv test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Orkide86

Krydser fingre for dig,, håber det bare er det tal der stadig er i din krop..
Skriv endnlig når du har været ved lægen..
Kan godt forstå vente tiden er lang.

Knus til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

oo

ja, det kan være begge dele. HCG kan godt være nogle uger om at komme ud af kroppen. det lyder næsten usandsynligt at du allerede skulle have haft en ÆL og været blevet gravid siden, når der kun er gået fjorten dage. her mener jeg mere, at man jo først er gravid ca en uge efter ÆL og højst sandsynlig først kan teste positivt to uger efter ÆL, og det kan der jo umuligt være gået, hvis der kun er gået to uger siden din abort.

hmmm

i hvert fald godt du skal til lægen, så kan de undersøge dig og evt følge op med blodprøver. jeg håber det bedste

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

ja, det kan være begge dele. HCG kan godt være nogle uger om at komme ud af kroppen. det lyder næsten usandsynligt at du allerede skulle have haft en ÆL og været blevet gravid siden, når der kun er gået fjorten dage. her mener jeg mere, at man jo først er gravid ca en uge efter ÆL og højst sandsynlig først kan teste positivt to uger efter ÆL, og det kan der jo umuligt være gået, hvis der kun er gået to uger siden din abort.

hmmm

i hvert fald godt du skal til lægen, så kan de undersøge dig og evt følge op med blodprøver. jeg håber det bedste

Altså, jeg sidder med de tanker at de endten ikke har fået det hele med ud, under aborten, eller at mine HCG-tal "bare" ikke er ude af kroppen endnu. Jeg synes også det lyder usansynligt at jeg skulle være gravid allerede, nemlig....

Men tak for dit input, det gav lidt ro i kroppen!!
Jeg tror jeg vil tage mig en lille lur, inden jeg skal afsted  Zzzz

Anmeld

9. juni 2010

H+S Skjolgborg.

Hej jeg ville bare berolig dig lidt hvis jeg kan.Men jeg tro´bare det er dit hcg tal der ikke er under 5 i nu derfor du kan tate positiv.

Jeg har selv midste mange gang da jeg den 19 feb 2005 tabte var mit hcg stadig positiv i 19 marts og 1 april fik endelig hved 2 blodprøv et tal på 2 og det var 1½ mdr efter jeg have tabt...

Så jeg tro bare det er dit hcg tal der er lidt tid omk af falde det er jo ikke så længe siden igen..

Held og lykke hos lægen venter på du skriver hva han/hun sagde

Mvh Henriette

Anmeld

9. juni 2010

lollandpigen

Det lyder godt nok underligt..... Krydser virkelig finger for dig.... Håber lige du vender tilabge når der er noget nyt......

Anmeld

9. juni 2010

Sulajma

Åh nej.

Jeg har hørt om noget lignende, og der var pigen blevet gravid igen, så kort efter - måske var det nærmere 3 uger efter.

Hvor har du fået fortaget aborten?
Og må man spørge hvorfor det var en kirurgisk abort og ikke en medicinsk - var du da langt henne?

Held og lykke, håber da ikke for dig, at du er gravid allerede. Det kan nemlig gå helt galt, at få foretaget sådan noget ofte og især så tæt på hinanden.

Anmeld

9. juni 2010

Muffinmus

håe a fesvar..på mig lyder det som om du har fået underlivsbetændelse eller at de ikke har fået alt med ud...og derfor er der spor af hcg. Tror IKKE du er blevet gravid 2 uger efter du har fået fjernet et barn, det er ikke umuligt, men MEGET usansynligt da ÆL sikkert først er ved at indfinde sig nu eller om 1-2 uger.:-)

Anmeld

9. juni 2010

Anonym trådstarter

Er nu hjemme fra lægen igen.
Fik først taget endnu en g-test, som var strålende positiv.
Blev derefter undersøgt for om min spiral sad forkert, men den sad som den skulle.
Så ringede lægen til den klinik der lavede aborten på mig, og spurgte omkring disse symptomer, og de mente absolut ikke at de kunne have glemt noget, under aborten. Sådan noget gjorde de aldrig!!!
Hun besluttede sig for at tage en blodprøve på min hcg. Sådan en skal jeg så have taget igen på fredag, og hvis tallene ikke er halveret der, så skal jeg jo så ind og scannes og alt det der, igen....
Lægen sagde, derudover, også at mit hcg ikke burde så højt at en g-test bliver positiv, så hurtigt!!!!
Jeg må indrømme at jeg er rigtig nervøs, og ked af det.

Anmeld

9. juni 2010

oo

Anonym skriver:

Er nu hjemme fra lægen igen.
Fik først taget endnu en g-test, som var strålende positiv.
Blev derefter undersøgt for om min spiral sad forkert, men den sad som den skulle.
Så ringede lægen til den klinik der lavede aborten på mig, og spurgte omkring disse symptomer, og de mente absolut ikke at de kunne have glemt noget, under aborten. Sådan noget gjorde de aldrig!!!
Hun besluttede sig for at tage en blodprøve på min hcg. Sådan en skal jeg så have taget igen på fredag, og hvis tallene ikke er halveret der, så skal jeg jo så ind og scannes og alt det der, igen....
Lægen sagde, derudover, også at mit hcg ikke burde så højt at en g-test bliver positiv, så hurtigt!!!!
Jeg må indrømme at jeg er rigtig nervøs, og ked af det.

jeg tror bare dit hcg falder langsomt, det var jeg selv ude for da jeg mistede. godt at hun følger op med blodprøver, for så kan hun tydeligt se om det falder eller stiger og hvis det stiger, så skal de have undesøgt dig nærmere - som du skriver. men der kan altså snildt gå nogle uger efter en abort før hcg er helt nede så du ikke tester positivt!

kæmpe , for det er da overhovedet ikke en sjov situation at stå i - og der må være meget længe til blodprøvesvarene for fredag

Anmeld

9. juni 2010

Muffinmus

tja, dit hcg kan jo være mellem 2-4 uger om at falde til under 25 som de fleste teste kan teste på, men at du har så ondt er jo ikke naturligt.

Og JO, GU fanden glemmer de noget nogle gange, kender i hvert fald selv 2 stk der har fået 2 udskrabninger fordi de ikke havde fået alt med. Heldigvis fik de alt med da det var mig, men til gengæld mig jeg underlivsbetændelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.