Hjerteblink!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

Riksen

MoarJ skriver:

Så skønt at høre...

Ja!! Og tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Putomanen

Ih, mange gange tillykke med det. Så har din indmeldelse i den positive tankegangs klub hjulpet  Jeg  for, at alt går som det skal, og at du får en fantastisk graviditet!

Anmeld

9. juni 2010

Riksen

Putomanen skriver:

Ih, mange gange tillykke med det. Så har din indmeldelse i den positive tankegangs klub hjulpet  Jeg  for, at alt går som det skal, og at du får en fantastisk graviditet!

Tak!!!

Ja, det må man sige! Det er virkelig en livsfilosofi, jeg kan anbefale

Anmeld

10. juni 2010

mortil4dejligepiger

Fantastisk! Tillykke med dejlig scanning og kig på bebs. Skønt

Anmeld

10. juni 2010

DK

Tillykke!! Hvor dejligt!

Jeg forstår det ikke helt, du havde smerter og var derfor ved vagtlægen og få en scanning, eller du havde en allerede booket tid til scanning og fordi du havde haft smerter kom den læge der var på vagt og kiggede med?

Knus Ditte, der ikke fatter en hat af noget pt, fordi jeg desperat forsøger at tilegne mig sidste-minut-før-eksamen-viden om hvordan negotiable pantebreves prioritets stilling fungerer i praksis

Anmeld

10. juni 2010

Riksen

DK skriver:

Tillykke!! Hvor dejligt!

Jeg forstår det ikke helt, du havde smerter og var derfor ved vagtlægen og få en scanning, eller du havde en allerede booket tid til scanning og fordi du havde haft smerter kom den læge der var på vagt og kiggede med?

Knus Ditte, der ikke fatter en hat af noget pt, fordi jeg desperat forsøger at tilegne mig sidste-minut-før-eksamen-viden om hvordan negotiable pantebreves prioritets stilling fungerer i praksis

Tak!

Jeg kan godt forstå at du er forvirret - jeg har nok heller ikke været så klar i mine formuleringer

Tiden til scanningen var blevet booket længe før, så det var helt tilfældigt at jeg fik smerter natten før. Da de var slemme, ringede jeg til vagtlægen, som kom og undersøgte mig og derefter ringede til Rigshospitalet for at høre om jeg kunne blive scannet med det samme, altså kl.4 om natten. Men eftersom smerterne var aftaget og jeg ikke havde hverken forhøjet blodtryk eller feber, så mente Rigshospitalet at jeg skulle holde fast i min allerede bokkede tid til scanning - som jo egentlig kun var nogle timer senere.

Uh, det lyder svært og meget avanceret med dit eksamensstof - knæk og bræk

Anmeld

10. juni 2010

DK

Riksen skriver:

Tak!

Jeg kan godt forstå at du er forvirret - jeg har nok heller ikke været så klar i mine formuleringer

Tiden til scanningen var blevet booket længe før, så det var helt tilfældigt at jeg fik smerter natten før. Da de var slemme, ringede jeg til vagtlægen, som kom og undersøgte mig og derefter ringede til Rigshospitalet for at høre om jeg kunne blive scannet med det samme, altså kl.4 om natten. Men eftersom smerterne var aftaget og jeg ikke havde hverken forhøjet blodtryk eller feber, så mente Rigshospitalet at jeg skulle holde fast i min allerede bokkede tid til scanning - som jo egentlig kun var nogle timer senere.

Uh, det lyder svært og meget avanceret med dit eksamensstof - knæk og bræk

Ahhh SÅ forstår jeg! Utroligt dejligt at vagtlægen tager det alvorligt/seriøst når man ikke er længere henne. Det troede jeg egentligt ikke at de gjorde! Men skønt at der intet var i vejen, og at alt endte godt!

Ha en dejlig aften!

Mht stof, så er det bare super umuligt og svært. Bare jeg består så jeg ikke skal op igen så er jeg godt tilfreds! Har besluttet det er okay at have et 02 på kandidat-beviset! Jeg giiiider bare ikke og vil hellere sværme over at jeg er nygravid, thi hi...

Anmeld

10. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke! Det er jo em helt fantastisk oplevelse

Anmeld

10. juni 2010

Riksen

DK skriver:

Ahhh SÅ forstår jeg! Utroligt dejligt at vagtlægen tager det alvorligt/seriøst når man ikke er længere henne. Det troede jeg egentligt ikke at de gjorde! Men skønt at der intet var i vejen, og at alt endte godt!

Ha en dejlig aften!

Mht stof, så er det bare super umuligt og svært. Bare jeg består så jeg ikke skal op igen så er jeg godt tilfreds! Har besluttet det er okay at have et 02 på kandidat-beviset! Jeg giiiider bare ikke og vil hellere sværme over at jeg er nygravid, thi hi...

Ja, det er rart at de tager en alvorligt.

Jeg har også gjort op med mig selv, at det er okay bare at bestå. Men jeg har nu heller aldrig været en ren 12-tals pige. Ligger solidt i midten med et enkelt 2-tal og nogle 4-taller. Sådan må det være. Mundtlig eksamen er bare ikke my thing.

Jeg kan godt forstå at du hellere vil nyde din graviditet - det vil jeg også

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

10. juni 2010

Riksen

Rosa skriver:

Tillykke! Det er jo em helt fantastisk oplevelse

Tak Ja, det er helt fantastisk og meget surrealistisk, men jeg er i drømmeland og det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.