DK skriver:
Tillykke!! Hvor dejligt!
Jeg forstår det ikke helt, du havde smerter og var derfor ved vagtlægen og få en scanning, eller du havde en allerede booket tid til scanning og fordi du havde haft smerter kom den læge der var på vagt og kiggede med?
Knus Ditte, der ikke fatter en hat af noget pt, fordi jeg desperat forsøger at tilegne mig sidste-minut-før-eksamen-viden om hvordan negotiable pantebreves prioritets stilling fungerer i praksis
Tak!
Jeg kan godt forstå at du er forvirret - jeg har nok heller ikke været så klar i mine formuleringer
Tiden til scanningen var blevet booket længe før, så det var helt tilfældigt at jeg fik smerter natten før. Da de var slemme, ringede jeg til vagtlægen, som kom og undersøgte mig og derefter ringede til Rigshospitalet for at høre om jeg kunne blive scannet med det samme, altså kl.4 om natten. Men eftersom smerterne var aftaget og jeg ikke havde hverken forhøjet blodtryk eller feber, så mente Rigshospitalet at jeg skulle holde fast i min allerede bokkede tid til scanning - som jo egentlig kun var nogle timer senere.
Uh, det lyder svært og meget avanceret med dit eksamensstof - knæk og bræk
Anmeld