Riksen skriver:
Tak
Ja, det er lidt som om en alien er flyttet ind i min krop, men det er nu en sød lille en.
Fire scanninger?! Du er da heldig. Jeg satser også på at det bliver mere virkeligt til nakkefoldsscanningen, og der er jo en kun en måneds tid endnu.
Altså de 2 tidlige scanninger kunne jeg godt have været foruden, fik lavet den første i 9 uge, pga blødninger on/off i 4 uger, så ville vide om der var liv da jeg fik lavet vandrejournal. Begyndte at bløde voldsomt igen da jeg var i 11 uge, og selvom jeg skulle til NF ugen efter ringede jeg til egen læge som sendte mig akut til kolding sygehus hvor jeg blev scannet igen, og heldigvis var alt fint. Begge gange var det første jeg kiggede efter hjerteblink, og med det samme det var set kunne jeg slappe af. Til første NF ville den lille stå på hovedet, så der var en masse op og ned af briksen, af og på med tøjet i håb om den kunne scannes rigtig indefra. og til sidst gav den stakkels mand op, baby ville stå på hovedet. og så havde vi så NF i sidste uge, som var en succes.
Så ville gerne at graviditeten havde forløbet uden problemer. Men når det ikke kan være anderledes er jeg da glad for jeg har fået set den lille, og ved alt er godt derinde. Så held i uheld... 
Anmeld