Hjerteblink!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

VIPpigen

Riksen skriver:

Tak

Ja, det er lidt som om en alien er flyttet ind i min krop, men det er nu en sød lille en.

Fire scanninger?! Du er da heldig. Jeg satser også på at det bliver mere virkeligt til nakkefoldsscanningen, og der er jo en kun en måneds tid endnu.

Altså de 2 tidlige scanninger kunne jeg godt have været foruden, fik lavet den første i 9 uge, pga blødninger on/off i 4 uger, så ville vide om der var liv da jeg fik lavet vandrejournal. Begyndte at bløde voldsomt igen da jeg var i 11 uge, og selvom jeg skulle til NF ugen efter ringede jeg til egen læge som sendte mig akut til kolding sygehus hvor jeg blev scannet igen, og heldigvis var alt fint. Begge gange var det første jeg kiggede efter hjerteblink, og med det samme det var set kunne jeg slappe af. Til første NF ville den lille stå på hovedet, så der var en masse op og ned af briksen, af og på med tøjet i håb om den kunne scannes rigtig indefra. og til sidst gav den stakkels mand op, baby ville stå på hovedet. og så havde vi så NF i sidste uge, som var en succes.

Så ville gerne at graviditeten havde forløbet uden problemer. Men når det ikke kan være anderledes er jeg da glad for jeg har fået set den lille, og ved alt er godt derinde. Så held i uheld...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Moaaar <3

Tillykke, hvor må det være ubeskriveligt.

Glæder mig til når jeg skal afsted

Anmeld

8. juni 2010

Riksen

VIPpigen skriver:

Altså de 2 tidlige scanninger kunne jeg godt have været foruden, fik lavet den første i 9 uge, pga blødninger on/off i 4 uger, så ville vide om der var liv da jeg fik lavet vandrejournal. Begyndte at bløde voldsomt igen da jeg var i 11 uge, og selvom jeg skulle til NF ugen efter ringede jeg til egen læge som sendte mig akut til kolding sygehus hvor jeg blev scannet igen, og heldigvis var alt fint. Begge gange var det første jeg kiggede efter hjerteblink, og med det samme det var set kunne jeg slappe af. Til første NF ville den lille stå på hovedet, så der var en masse op og ned af briksen, af og på med tøjet i håb om den kunne scannes rigtig indefra. og til sidst gav den stakkels mand op, baby ville stå på hovedet. og så havde vi så NF i sidste uge, som var en succes.

Så ville gerne at graviditeten havde forløbet uden problemer. Men når det ikke kan være anderledes er jeg da glad for jeg har fået set den lille, og ved alt er godt derinde. Så held i uheld...

Ok, kan godt se at det var nogle voldsomme omstændigheder, du fik scanningerne under. Men som du siger: held i uheld. Men altså alle de bekymringer kunne man jo sagtens være foruden.

Jeg er glad for at høre, at alt er fint med den lille - trods alt

Anmeld

8. juni 2010

VIPpigen

Riksen skriver:

Ok, kan godt se at det var nogle voldsomme omstændigheder, du fik scanningerne under. Men som du siger: held i uheld. Men altså alle de bekymringer kunne man jo sagtens være foruden.

Jeg er glad for at høre, at alt er fint med den lille - trods alt

Præcis, så det giver en vis ro når man ser det lille hjerteblink, kan bare huske første scanning, at efter vi havde set den lille, så var jeg helt ved siden af mig selv. Den der med at den lille en ligger inde i MIN mave og vokser og spræller det virkede helt uvirkelig. Det gør det stadig til NF, også fordi man kan se der bare er masser af liv, men man kan intet mærke, så glæder mig SÅÅÅÅ meget til jeg også kan mærke den lille.

Men hvor er det dejligt for jer i har set det lille hjerte, og at der er liv i den derinde i dens lille hule

Anmeld

8. juni 2010

Mettemus

Yaih yaih yaih!!! Hvor dejligt for jer. Stort tillykke! Det er SÅ fantastisk oplevelse. Det er nemlig fuldstændig lissom du siger: man står lidt tilbage med oplevelsen af "fuck - der gror rent faktisk noget inden i mig!!!" Jeg har i hvert fald fået en hel anden oplevelse af min lille bønne efter at have set den (også på trods af let kvalme, store bryster osv).

STORT TILLYKKE!

Anmeld

9. juni 2010

Riksen

Yaih yaih yaih!!! Hvor dejligt for jer. Stort tillykke! Det er SÅ fantastisk oplevelse. Det er nemlig fuldstændig lissom du siger: man står lidt tilbage med oplevelsen af "fuck - der gror rent faktisk noget inden i mig!!!" Jeg har i hvert fald fået en hel anden oplevelse af min lille bønne efter at have set den (også på trods af let kvalme, store bryster osv).

STORT TILLYKKE!

Tak!

Ja, det er virkelig fantastisk! Synes at det er en anelse lettere at kapere kvalmen, nu hvor der er et formål med det.

Det er ret sjovt, for herhjemme bliver bebs også kaldt lille bønne (eller lille my) - det er jo virkelig det den ligner på sådan en scanning.

Forresten, god fornøjelse hos lægen i dag!

Anmeld

9. juni 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Tak!

Ja, det er virkelig fantastisk! Synes at det er en anelse lettere at kapere kvalmen, nu hvor der er et formål med det.

Det er ret sjovt, for herhjemme bliver bebs også kaldt lille bønne (eller lille my) - det er jo virkelig det den ligner på sådan en scanning.

Forresten, god fornøjelse hos lægen i dag!

Det ligner lige præcis en lille kidneybønne - vi kaldte den for Spunken indtil vi så den på skærmen. Af en eller anden grund gav det mere mening med Bønnen bagefter

Anmeld

9. juni 2010

VNB

iiiiih hvor dejligt med et skønt lille -blink! Stort tillykke med det!

Kan godt huske hvor lykkelig man blev da det viste sig på skærmen! Så falder ens bekymringer lige pludselig endeligt lidt til jorden!

Og ja det ER en fantastisk tanke at det ligger derinde og banker løs! Skønt!

Anmeld

9. juni 2010

Riksen

VNB skriver:

iiiiih hvor dejligt med et skønt lille -blink! Stort tillykke med det!

Kan godt huske hvor lykkelig man blev da det viste sig på skærmen! Så falder ens bekymringer lige pludselig endeligt lidt til jorden!

Og ja det ER en fantastisk tanke at det ligger derinde og banker løs! Skønt!

Tak

Ja, ens bekymringer er blevet væsentligt mindre nu da man er nået så langt, men der er jo stadig nakkefoldscanningen

Anmeld

9. juni 2010

Mira0911

Så skønt at høre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.