Hjerteblink!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.817 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Riksen

Så kom dagen hvor vi skulle til tryghedsscanning. Jeg var sååå nervøs, for i nat vågnede jeg med slemme smerter i underlivet, så jeg frygtede naturligvis det værste. Vagtlægen kom og tjekkede mig, men både hun og Rigshospitalet fandt det ikke nødvendigt at scanne mig på det tidspunkt, da jeg ikke blødte og smerterne var forsvundet. Jeg fik ca. to timers søvn, så jeg har været helt smadret.

Men altså... for at gøre en lang historie kort, så så vi hjerteblink og det var bare så fantastisk og underligt på samme tid. Der er rent faktisk et lillebitte hjerte, der slår inde i mit underliv - ret syret og helt fantastisk dejligt! Meget mere virkeligt (selvom kvalmen nu er virkelig nok)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

blomst84

Ej hvor dejligt at læse  mange gange tillykke med det lille hjerte, det er virkelig en stor oplevelse at se det   

Fik du et billede med hjem af den lille?

Anmeld

8. juni 2010

Riksen

blomst84 skriver:

Ej hvor dejligt at læse  mange gange tillykke med det lille hjerte, det er virkelig en stor oplevelse at se det   

Fik du et billede med hjem af den lille?

Tak! Ja, det var helt fantastisk! Tror stadig ikke det er gået helt op for mig endnu.

Nej, fik ingen billeder og kunne ikke lide at spørge. Det tog kun et par minutter, lægen tjekkede om den sad rigtigt og om alt så normalt ud - og det gjorde det, så det var det.

Anmeld

8. juni 2010

Sofia

Det må være så dejligt for dig

Anmeld

8. juni 2010

businesstigger

Tillykke med hjerteblinket!

Anmeld

8. juni 2010

Riksen

Sofia skriver:

Det må være så dejligt for dig

Det er det også! Så skønt! Jeg håber snart at I får jeres streger

Anmeld

8. juni 2010

Riksen

businesstigger skriver:

Tillykke med hjerteblinket!

Tak

Anmeld

8. juni 2010

VIPpigen

En helt vidunderlig oplevelse, og ja man forstår slet ikke at det lille blink er inde i maven på en. Har haft 4 scanninger og er kun 14+0 i dag. Jeg forstod det slet ikke den første gang, anden gang blev det lidt mere virkelig, og nu ved de 2 NF har den bare været helt rigtig, der er en lille der spræller rundt inde i maven på mig, også selvom jeg ikke kan mærke det endnu. Mange gange tillykke med det. Dejlig nyhed at få, at alt er iorden.

Anmeld

8. juni 2010

Riksen

VIPpigen skriver:

En helt vidunderlig oplevelse, og ja man forstår slet ikke at det lille blink er inde i maven på en. Har haft 4 scanninger og er kun 14+0 i dag. Jeg forstod det slet ikke den første gang, anden gang blev det lidt mere virkelig, og nu ved de 2 NF har den bare været helt rigtig, der er en lille der spræller rundt inde i maven på mig, også selvom jeg ikke kan mærke det endnu. Mange gange tillykke med det. Dejlig nyhed at få, at alt er iorden.

Tak

Ja, det er lidt som om en alien er flyttet ind i min krop, men det er nu en sød lille en.

Fire scanninger?! Du er da heldig. Jeg satser også på at det bliver mere virkeligt til nakkefoldsscanningen, og der er jo en kun en måneds tid endnu.

Anmeld

8. juni 2010

Sofia

Riksen skriver:

Det er det også! Så skønt! Jeg håber snart at I får jeres streger

Tak, håber jeg virkelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.