smillaluna skriver:
og hvor kunne jeg da bare ikke lide det jeg så!
Synes bestemt ikke min graviditet klær mig
. Har indtil videre taget 12 kg på og har egentlig haft det fint nok med det, fordi jeg ved det er helt normalt (venter tvillinger, så det er nok forventeligt med ca +20 kg). Men lige nu er jeg faktisk ret led ved min krop
.
Manden siger jeg er smuk.... Hmm hvorhenne?? Kan sku ikke se det.
Er der andre end mig der har det sådan?
Er ked af at høre at du ikke synes din graviditet klæder dig :( men tror faktisk der er en del der har det sådan ( ihvertfald på et tidspunkt i graviditeten) Det er jo en stor forandring ens krop går igennem og det kan gå stærkt med kiloerne. Det er også forskelligt hvordan det sætter sig på kroppen.
og ja eftersom det er tvillinger I venter jer så vil du nok blive forholdvist stor.
Jeg husker selv hvordan jeg havde det da jeg var gravid - dog mest i starten og til sidst i forløbet. Der følte jeg mig tyk og ikke særlig pæn gravid. Alle sagde dog at jeg så flot ud, men følte bare det var noget de sagde for at trøste mig og fordi det jo skyltes at jeg var gravid og ikke blot fordi jeg var blevet alm tyk...
Men det er jo "kun" en periode - de små kommer jo ud og så kan du få din krop for dig selv igen. Det kan bare for nogen være meget hårdt psygisk - specielt fordi man på en måde mister kontrollen.
Men op med humøret - Tro på at din kæreste siger at du er smuk! Er sikker på han har ret ;)
Anmeld