Manden tog et billede af mig i dag.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg er normalt også vild med alle gravide kroppe... Men idag, på mega æv dagen, synes jeg at jeg ligner LORT.. Mine babser hænger mere end de plejer, min mave er uformelig, den bluse jeg har taget på, klæder mig absolut ikke og der har ike været mulighed for at skifte tøj.

Men 20 kilo plus eller ej, er du sikkert mega smuk og kvindelig, endag hvor solen også skinner for dig...

Håber den skinner for mig i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Faith

Zafir skriver:

Altså jeg er normalt også vild med alle gravide kroppe... Men idag, på mega æv dagen, synes jeg at jeg ligner LORT.. Mine babser hænger mere end de plejer, min mave er uformelig, den bluse jeg har taget på, klæder mig absolut ikke og der har ike været mulighed for at skifte tøj.

Men 20 kilo plus eller ej, er du sikkert mega smuk og kvindelig, endag hvor solen også skinner for dig...

Håber den skinner for mig i morgen...

Hi hi det du lige skrev der kunne have været kommet fra mig. Det er lige præcis sådan jeg osse har følt mig i dag.

Ja mon ikke der kommer bedre dage for os. Det kan jo ikke betale sig at gå og være sur og utilfreds hele tiden. Vi ser jo ud som vi gør.

Anmeld

8. juni 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Det sad osse bare super flot på dig de gange jeg nåede at se dig! Hvor meget nåede du at tage på?

Nej det er ikke det billede han tog. Vi var en tur i skoven med hundene og så sku han da lige ha et billede af sin "smukke" kone. Ikke noget hit.

hehe, må vi seee men er sin egen værste kritiker

jeg tog 12 kilo på i alt - og de er faktisk væk allerede, så jeg skal ha strammet maveskindet og kejserdellen op nåh ja og brysterne hehe,...

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

smillaluna skriver:

Hi hi det du lige skrev der kunne have været kommet fra mig. Det er lige præcis sådan jeg osse har følt mig i dag.

Ja mon ikke der kommer bedre dage for os. Det kan jo ikke betale sig at gå og være sur og utilfreds hele tiden. Vi ser jo ud som vi gør.

Altså - jeg vil sige, at hvis du ser ud som på dit profil billede, bare med 'lidt mere på', så er du jo evig, skøn fantastisk og smuk Også med 2 bebser indenbords...

Tom tog også flere billeder af mig idag (dog ikke mavse billeder), men han har fået nyt cam og øver sig og øver sig, på at tage billeder med alle mulige funktioner osv af Idun og jeg. Smil til mig smukke, sagde han... Smukke??!...

Anmeld

8. juni 2010

Faith

BlyViol skriver:

hehe, må vi seee men er sin egen værste kritiker

jeg tog 12 kilo på i alt - og de er faktisk væk allerede, så jeg skal ha strammet maveskindet og kejserdellen op nåh ja og brysterne hehe,...

Flot at de allerede er væk! Det er garanteret af at sidde og kigge forelsket på lille Alberte

Anmeld

8. juni 2010

Faith

Zafir skriver:

Altså - jeg vil sige, at hvis du ser ud som på dit profil billede, bare med 'lidt mere på', så er du jo evig, skøn fantastisk og smuk Også med 2 bebser indenbords...

Tom tog også flere billeder af mig idag (dog ikke mavse billeder), men han har fået nyt cam og øver sig og øver sig, på at tage billeder med alle mulige funktioner osv af Idun og jeg. Smil til mig smukke, sagde han... Smukke??!...

Ej hvor er det skørt så ens vi lyder! Min mand har osse lige fået nyt kamera og drøner rundt og leger papparazi dagen lang. Der er INTET der er helligt.

Anmeld

8. juni 2010

lisbethita

smillaluna skriver:

Tusind tak for de søde ord.

PS. Skøøøønt navn din datter har! Mit brugernavn er "opkaldt" efter vores 2 hunde Smilla og Luna. Hvis ikke vores hund hed Smilla skulle en evt. datter have heddet det. Er så vild med det navn!

Ha ha...ja det er selvfølgelig ikke så godt, når din hund hedder det, men jeg er rigtigt glad for Smilla Sofia :-)  og Luna?? Fantastisk....kender en hund i Italien ....langt ude i Toscanas bjerge, som hedder Luna :-) Et super hundenavn...

Ha en dejlig aften :-)

Anmeld

8. juni 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Flot at de allerede er væk! Det er garanteret af at sidde og kigge forelsket på lille Alberte

ja det er i hvert fald ikk lagen gymnastik

Anmeld

8. juni 2010

Moderator

smillaluna skriver:

Ej hvor er det skørt så ens vi lyder! Min mand har osse lige fået nyt kamera og drøner rundt og leger papparazi dagen lang. Der er INTET der er helligt.

Det er altså det der med mænd og deres legetøj altså. Men godt vi kan blive smukkere af det

Anmeld

10. juni 2010

Vinker

smillaluna skriver:

og hvor kunne jeg da bare ikke lide det jeg så!

Synes bestemt ikke min graviditet klær mig. Har indtil videre taget 12 kg på og har egentlig haft det fint nok med det, fordi jeg ved det er helt normalt (venter tvillinger, så det er nok forventeligt med ca +20 kg). Men lige nu er jeg faktisk ret led ved min krop.

Manden siger jeg er smuk.... Hmm hvorhenne?? Kan sku ikke se det.

Er der andre end mig der har det sådan?

Er ked af at høre at du ikke synes din graviditet klæder dig :( men tror faktisk der er en del der har det sådan ( ihvertfald på et tidspunkt i graviditeten) Det er jo en stor forandring ens krop går igennem og det kan gå stærkt med kiloerne. Det er også forskelligt hvordan det sætter sig på kroppen.

og ja eftersom det er tvillinger I venter jer så vil du nok blive forholdvist stor.

Jeg husker selv hvordan jeg havde det da jeg var gravid - dog mest i starten og til sidst i forløbet. Der følte jeg mig tyk og ikke særlig pæn gravid. Alle sagde dog at jeg så flot ud, men følte bare det var noget de sagde for at trøste mig og fordi det jo skyltes at jeg var gravid og ikke blot fordi jeg var blevet alm tyk...

Men det er jo "kun" en periode - de små kommer jo ud og så kan du få din krop for dig selv igen. Det kan bare for nogen være meget hårdt psygisk - specielt fordi man på en måde mister kontrollen.

Men op med humøret - Tro på at din kæreste siger at du er smuk! Er sikker på han har ret ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.