smillaluna skriver:
Jeg har det osse rigtig svært med mine bryster. Og så synes jeg det har været svært at finde bh´er der sidder bare en lille smule pænt.
Ja det er da super duper skønt at vi får to guldklumper ud af det, og det er da osse det hele værd. Man skal bare lige vænne sig til at ens krop ændrer sig.
Ja vi kender kønnene. Det er 2 enæggede drenge
. Der skal nok blive liv og glade dage i huset.
Det med en brystoperation er jeg heller ikke sikker på at jeg kan afvise når jeg er færdig med at få børn. Det handler jo ikke om at få en F skål, men bare at få dem løftet op til et nogenlunde normalt niveau igen
FEDEST!!!!! Ej tillykke med det!!!! Ja...og jeg har faktisk haft det svært ved, at det kun er min krop, at det går ud over. Men nå....sådan er det altså. Så må han sgu hjælpe til med at betale nogle bryster, når vi er færdige med at lave børn, hi hi!!! Jeg synes det er fedt at have været startet i fitness. Smilla Sofia er med i barnevogn og ellers passer svigermor hende, når jeg er afsted. Mine bryster er kæmpe store...men det vil de jo også være, når man får dem fyldt ud? Men så sidder de i det mindste af sig selv, he he!
Fat mod - og husk du er ikke alene. Bare sørg for at holde dig sund og gå nogle ture, svømme osv mens du er gravid. Så kan du ikke gøre mere. Det er godt for dig, men også for dine drenge. Jeg svømmede 4 gange om ugen som gravid. FANTASTISK at føle sig vægtløs :-) Og jeg havde det bare så godt i vandet, selvom jeg følte mig som en flodhest på land, fnis...
Held og lykke ....og husk :-) Du er ikke den eneste, men jeg er altså sikker på, at du er meget smuk! Du skal bare lige vænne dig til dit nye ydre og nye status som følge med :-)
STOR KRAMMER 
Anmeld