Manden tog et billede af mig i dag.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.186 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

Faith

og hvor kunne jeg da bare ikke lide det jeg så!

Synes bestemt ikke min graviditet klær mig. Har indtil videre taget 12 kg på og har egentlig haft det fint nok med det, fordi jeg ved det er helt normalt (venter tvillinger, så det er nok forventeligt med ca +20 kg). Men lige nu er jeg faktisk ret led ved min krop.

Manden siger jeg er smuk.... Hmm hvorhenne?? Kan sku ikke se det.

Er der andre end mig der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Low

Jeg synes at næsten alle gravide er smukke - Bare ikke mig selv

Anmeld

8. juni 2010

Svei

smillaluna skriver:

og hvor kunne jeg da bare ikke lide det jeg så!

Synes bestemt ikke min graviditet klær mig. Har indtil videre taget 12 kg på og har egentlig haft det fint nok med det, fordi jeg ved det er helt normalt (venter tvillinger, så det er nok forventeligt med ca +20 kg). Men lige nu er jeg faktisk ret led ved min krop.

Manden siger jeg er smuk.... Hmm hvorhenne?? Kan sku ikke se det.

Er der andre end mig der har det sådan?

Altså for at være helt ærlig, så har jeg heller ikke kunne finde det smukke ved min krop som gravid...men din mand elsker dig jo for den du er og det du bærer for ham indeni dig, så han ser dig jo på en helt anden måde end du selv gjorde.

Men at få sin krop tilbage efter graviditet, det er da bare det bedste..

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg var bestemt ikke smuk som gravid, jeg tog 40 kg på, og lignede til sidst en der skulle have firlinger!

Men på dit avatar ser du super smuk ud, så jeg er sikker på at du også er det nu

Anmeld

8. juni 2010

Faith

Åh er da lidt glad for at andre har det på samme måde... For var lidt betænkelig ved at oprette et tråd om emnet. Det er som om det forventes at man eeeeelsker sin krop som gravid.

Jeg synes ikke der er noget som helst sexet ved min krop lige nu!

Anmeld

8. juni 2010

CamillaT89

Det er du bestemt ikke ene om. Jeg har taget 20 kg på, og har simpelthen så meget væske over alt - også i ansigtet. Kan næsten ikke genkende mig selv mere, og glæder mig bare så meget til at kunne få smidt alle de kg, når jeg har født.  

Anmeld

8. juni 2010

Faith

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg var bestemt ikke smuk som gravid, jeg tog 40 kg på, og lignede til sidst en der skulle have firlinger!

Men på dit avatar ser du super smuk ud, så jeg er sikker på at du også er det nu

Uha ha 40 kg, det var ikke så lidt da.... Var det ikke væske meget af det så? Min svigerinde tog 35 kg på ved nr. 2 men havde tabt de 10 af dem i væske inden for det første døgn.

Der er røget en hel del kg på siden mit profilbillede er taget, men tusind tak for de pæne ord.

Anmeld

8. juni 2010

Faith

ct skriver:

Det er du bestemt ikke ene om. Jeg har taget 20 kg på, og har simpelthen så meget væske over alt - også i ansigtet. Kan næsten ikke genkende mig selv mere, og glæder mig bare så meget til at kunne få smidt alle de kg, når jeg har født.  

Hvor langt er du henne?

Ja væske kan godt nok gøre meget ved en krop.... Heldigvis er væske jo nemt at tabe, men det hjælper jo ingenting lige når man står i det og skal til stor fest hvor der med garanti bliver taget billeder. Er kommet til at hade fester, og det ligner sku ellers ikke mig.

Anmeld

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

smillaluna skriver:

Uha ha 40 kg, det var ikke så lidt da.... Var det ikke væske meget af det så? Min svigerinde tog 35 kg på ved nr. 2 men havde tabt de 10 af dem i væske inden for det første døgn.

Der er røget en hel del kg på siden mit profilbillede er taget, men tusind tak for de pæne ord.

Jo jeg havde også en del væske i kroppen, og det forsvandt umiddelbart efter fødslen, men sjovt nok, så tabte jeg mig nærmest ikke. De 40 kg ekstra har desværre sat sig meget godt fast, så jeg kæmper stadig med dem (får også medicin som gør at jeg nemt tager på).

Anmeld

8. juni 2010

Faith

Sommerfuglelarven skriver:

Jo jeg havde også en del væske i kroppen, og det forsvandt umiddelbart efter fødslen, men sjovt nok, så tabte jeg mig nærmest ikke. De 40 kg ekstra har desværre sat sig meget godt fast, så jeg kæmper stadig med dem (får også medicin som gør at jeg nemt tager på).

Det må være en hård kamp at kæmpe.... Når du samtidig får medicin som gør at du tager på.

Men du har vel fået en guldklump ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.