Lilla prinsesseslot med prinsesse (incl billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

3rollinger

Anja Dahl skriver:

Tak !

He he..hvor er hun sød...så er du jo nødt til at prøve nu! Jeg eeeelsker at lave kager til børn de er simpelthen så taknemlige og lyklige selv trods fejl og mangler

Hun faar helt sikkert ogsaa en flot kage naar tiden er inde. Men da det foerst er i oktober kan hun naa at ombestemme sig mange gange  Sidst lavede jeg en smoelfekage og den var hun ogsaa glad for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2010

Lullaby

Jeg synes simpelthen det er så snyd det her. Dine kager er bare så flotte. Hvordan har du lavet taget?

Og hvordan får du fondanten så stabil? Min bliver sådan blød. Skal laget være tykt?

Anmeld

9. juni 2010

AnnePedersen

Til Anja

Hvordan får du fondanten til at hænge/klistre sig til de køkkenruller....... det er faktisk det eneste jeg ikke lige kan se for mig hvordan jeg skal lave

Anmeld

9. juni 2010

propogberta

3rollinger skriver:

Hun faar helt sikkert ogsaa en flot kage naar tiden er inde. Men da det foerst er i oktober kan hun naa at ombestemme sig mange gange  Sidst lavede jeg en smoelfekage og den var hun ogsaa glad for.

He he..det kender jeg godt ! Min den mindste blir 3 den 30/8 og jeg tror hun har bestilt omkring 10 kager !

Anmeld

9. juni 2010

propogberta

Lullaby skriver:

Jeg synes simpelthen det er så snyd det her. Dine kager er bare så flotte. Hvordan har du lavet taget?

Og hvordan får du fondanten så stabil? Min bliver sådan blød. Skal laget være tykt?

Jamen tusind tak !

tagene er lavet ud af en halvcirkel der er rette lidt til så den kom til at passe med et tag og så er det tørret over et tag i karton i samme form. Når det så er tørrret op er det fuldstændig hårdt og stabilt

Anmeld

9. juni 2010

propogberta

AnnePedersen skriver:

Til Anja

Hvordan får du fondanten til at hænge/klistre sig til de køkkenruller....... det er faktisk det eneste jeg ikke lige kan se for mig hvordan jeg skal lave

Jeg har sat den inderste kant fast med et par dupper vand og så bliver det bare rullet omkring uden at kliste det fast. Så tørrer jeg dem liggende og når det så er hårdt så ka du rejse dem op uden problemer

Anmeld

9. juni 2010

AnnePedersen

okay på den måde..... tak

Anmeld

9. juni 2010

Pige2009

Floooot.

Anmeld

9. juni 2010

propogberta

Baagøe skriver:

Floooot.

Tak

Anmeld

9. juni 2010

linemus

Wauw, hvor er den flot. Sådan en (lignende) må mine piger have til deres 3 års fødselsdag. Det må da vække lykke

Hvad er det for noget glimmerfarve (lilla og guld), du har brugt? Hvor kan man købe det? Hvordan laver du marmor-effekten på selve kagen?

Wauw, du er go'

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.