Lilla prinsesseslot med prinsesse (incl billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.731 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

propogberta

Jeg har lavet endnu et prinsesseslot. Denne gang blev det en lilla udgave og så med en prinsesse på i stedet for en fe ! Det var så meget nemmere denne gang da man jo lærer af de fejl man laver første gang ! Kagen består ef 2 drømmekagebunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag vanillecrene med friske jordbær og et lag mørk tobleronecreme...Mums !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Pia.

SÅ LÆR MIG DET DOG..... For pokker hvor jeg gentager mig selv - men de kager er så sindsygt flotte.. jeg vil så gerne kunne... kom hjem til mig og lær mig det - jeg vil da servere sådan en kage til min datters fødselsdag næste gang...

så flot... virkelig virkelig flot... og farverne er skønne...

Anmeld

8. juni 2010

Corn

Hvad er tårnene lavet af??? Bare kagebund eller??

Superflot, og inspirerende... med tredje dreng undervejs, så tror jeg et slot som dit, i drengefarver, skal bryde vores dåbsfest, når den tid kommer

Anmeld

8. juni 2010

Betteisen

Igen igen formår du , at imponere!!! Jeg har stadig dig i tankerne som kagemager til bettefisens barnedåb. Super flot lavet!!

Utroligt hvor nogen bare er fantastiske kreative

MVH

Louise

Anmeld

8. juni 2010

propogberta

Pia. skriver:

SÅ LÆR MIG DET DOG..... For pokker hvor jeg gentager mig selv - men de kager er så sindsygt flotte.. jeg vil så gerne kunne... kom hjem til mig og lær mig det - jeg vil da servere sådan en kage til min datters fødselsdag næste gang...

så flot... virkelig virkelig flot... og farverne er skønne...

He he...tak ska du ha ! Hvor er du fra?? For så må du da ha en introduktion til kageverdenen !

Anmeld

8. juni 2010

propogberta

Macaab skriver:

Hvad er tårnene lavet af??? Bare kagebund eller??

Superflot, og inspirerende... med tredje dreng undervejs, så tror jeg et slot som dit, i drengefarver, skal bryde vores dåbsfest, når den tid kommer

Tak for det !

Tårnene er lavet af tomme køkkenruller som er beklædt med fondant. Tagene på alle tårnene kan tages af så man fx kan fylde slik i dem !

Ja og hvis man ikke syns en dreng ska ha et slot kan man jo lave det til en ridderborg i stedet for !

Anmeld

8. juni 2010

propogberta

Betteisen skriver:

Igen igen formår du , at imponere!!! Jeg har stadig dig i tankerne som kagemager til bettefisens barnedåb. Super flot lavet!!

Utroligt hvor nogen bare er fantastiske kreative

MVH

Louise

Tusind tak for de meget søde ord !!!

Anmeld

8. juni 2010

Corn

Anja Dahl skriver:

Tak for det !

Tårnene er lavet af tomme køkkenruller som er beklædt med fondant. Tagene på alle tårnene kan tages af så man fx kan fylde slik i dem !

Ja og hvis man ikke syns en dreng ska ha et slot kan man jo lave det til en ridderborg i stedet for !

Rigtig god ide med tårnene....

Og det var lige præcis ridderborg jeg havde i tankerne

Anmeld

8. juni 2010

Pia.

Anja Dahl skriver:

He he...tak ska du ha ! Hvor er du fra?? For så må du da ha en introduktion til kageverdenen !

Fra den anden side af broen - desværre .... Var ellers gerne kommet kørende forholdsvis langt for at lære det du kan der... Men lige frem over broen tror jeg ikke jeg gør - selvom jeg godt nok er desperart efter at lære det...

Knus Pia.

Anmeld

8. juni 2010

Dot D

Igen en flot flot kage fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.