Lilla prinsesseslot med prinsesse (incl billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2010

Anja Dahl skriver:

Jeg har lavet endnu et prinsesseslot. Denne gang blev det en lilla udgave og så med en prinsesse på i stedet for en fe ! Det var så meget nemmere denne gang da man jo lærer af de fejl man laver første gang ! Kagen består ef 2 drømmekagebunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag vanillecrene med friske jordbær og et lag mørk tobleronecreme...Mums !

Nej, hvor er den flot!!

Hvad er det for en lilla farve du bruger?? Jeg kan slet ik få min lilla så flot.. Den bliver rigtig kedelig og 'grå'... Jeg skal blande lidt orange eller pink i, for at få den nogen lunde flot...

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Sommerfuglelarven

Min datte ville elske at få sådan en kage

Anmeld

8. juni 2010

Sofia

Drømme-kagen!! Den er absolut FANtastisk!

Anmeld

8. juni 2010

E.T

Hvor er den altså bare fin og flot

Dejligt at med noget inspiration

Anmeld

8. juni 2010

propogberta

Dot D skriver:

Igen en flot flot kage fra dig

Tak

Anmeld

8. juni 2010

propogberta

Tilmeldt skriver:

Nej, hvor er den flot!!

Hvad er det for en lilla farve du bruger?? Jeg kan slet ik få min lilla så flot.. Den bliver rigtig kedelig og 'grå'... Jeg skal blande lidt orange eller pink i, for at få den nogen lunde flot...

Stine og Lisa.

Tak ska du ha

Jeg mener den hedder grape violet min lilla farve og så har jeg bare kommet mere farve i den mørke

Anmeld

8. juni 2010

propogberta

Sommerfuglelarven skriver:

Min datte ville elske at få sådan en kage

Hi hi...så må du da bare i gang med at øve

Anmeld

8. juni 2010

propogberta

Sofia skriver:

Drømme-kagen!! Den er absolut FANtastisk!

Tusind tak

Anmeld

9. juni 2010

3rollinger

To ord: impo nerende!!!

Ha ha, min datter kom lige og sagde hun ville se kagen, og jeg turde foerst at vise hende den efter et "du skal ikke tro jeg kan lave saadan én". Ellers ville hun jo bare sige som det foerste "saadan en skal du ogsa lave til mig". Nu sagde i stedet "det tror jeg godt du kan". Hun er nu saa soed

Anmeld

9. juni 2010

propogberta

3rollinger skriver:

To ord: impo nerende!!!

Ha ha, min datter kom lige og sagde hun ville se kagen, og jeg turde foerst at vise hende den efter er "du skal ikke tro jeg kan lave saadan én". Ellers ville hun jo bare sige som det foerste "saadan en skal du ogsa lave til mig". Nu sagde i stedet "det tror jeg godt du kan". Hun er nu saa soed

Tak !

He he..hvor er hun sød...så er du jo nødt til at prøve nu! Jeg eeeelsker at lave kager til børn de er simpelthen så taknemlige og lyklige selv trods fejl og mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.