Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har svaret nej, syntes bestemt ikke det var sjovt og være gravid og troede selv at det var mig der var noget galt med, for alle bare sagde hvor er det dejligt
Men fandt heldigvis også nogle som ikke kunne li det, så det er ikke unormalt....
Og hvor er det dejligt ikke og være gravid længere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har sat kryds i den første
Synes det er SÅ skønt og fantastisk dejlig at være gravid!
Nyder hver dag, og synes det er vildt spændende at følge med i mavens udvikling.
Er ikke vildt langt henne endnu, men synes selv indtil videre at jeg er slubbet meget let/nemt. Har fra starten af haft kvalme, og kan stadig få det lidt, men aldrig kasted op... har døjet lidt med hovedpine/migræne og selvfølgelig også været ekstrem træt!
Men har fra starten af ikke følt mig vildt generet af disse ting for det hele mindede mig hele tiden om et lille nyt liv vokser inde i mig
Har stemt Nej kunne jeg ikke lide..!!
Min første graviditet var et helvede kastede op fra uge 8 til uge 16.. Fra uge 25 og frem til fødslen var jeg bare FYLDT med vand i kroppen Det gjorde vanvigtig ondt i hele min krop.. De sidste 2 mdr af graviditeten kastede jeg op hvernat Havde så SLEMT halsbrænd os..
Havde voldsomt forhøjet blodtryk.. Fik strækmærker OVER ALT pga. vandet i kroppen og størrelsen på min fede vom.. Jeg lignede en, der ventede tvillinger..!! Jeg tog 25 kilo på og var så besværet.. Havde slem bækkenløsning og kunne til sidst næsten ikke gå Alt i alt en dårlig graviditet og dårlig fødsel
Anden gang mærkede jeg INTET til graviditeten fra uge 7 til 6 måned.. Derefter begyndte min rygskade at drille mig grusomt Gjorde SINDSSYGT ondt i ryggen og forhindrede mig i at gå lange ture Gik til massør hver 3 uge, for at holde det lidt nede.. Det var en meget dyr fornøjelse Startede osse til fysiterapi Fik osse akupunktur for det Men alt i alt en SUPER GRAVIDITET anden gang og super fødsel, dog rimelig hektisk til sidst..
første gang, ikke ret meget.
Tog 25 kg på, holdte med at ryge, fik vand i kroppen og carpal tunnel syndrom i fingrene der gjorde røv ondt. Havde mange problemer med Iskias og sov møg dårligt hele vejen igennem næsten.
anden gang var jeg bare super glad det meste af tiden. Havde selvfølgelig et par af de der, nøj det er lidt hårdt at være mig idag, men der var ikke ret mange af dem. Hyggede mig og blev skuffet da jeg fødte 14 dage før tid:-)
Jeg elskede at være gravid, syntes det var helt fantastisk, selvom jeg døjede med kvalme, uro i benene, ikke kunne finde ro om natten, migræne, synsforstyrrelser, men alt sammen pga. den lille dejlige trold som boede i min mave Så jeg tror uanset hvor slemt jeg havde det så tænkte jeg bare på at det hele jo var tegn på at han var derinde, så måtte det gerne være ubehageligt og træls til tider, så længe der kom noget rigtig vidunderligt ud af det i sidste ende
Jeg glæder mig til min næste graviditet!
Når jeg tænker tilbage synes jeg det var en dejlig tid - undtagen måske lige de sidste 14 dage, hvor man bare gerne ville have krabaten ud. Jeg har ikke haft gener andet end halsbrand - og jo - det var da lidt irriterende, men så heller ikke mere end det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128