Jeg er én af de heldige, som INGEN gener har i min graviditet (indtil videre)!!!! Jeg er i 24 uge, og har SLET ikke oplevet træthed, ubehag, kvalme eller andet!!!

Det kan selvfølgelig nå at ændre sig... men indtil videre nyder jeg hvert et øjeblik!!!
Jeg er selvfølgelig forberedt på, at jeg på et tidspunkt kommer til at være større og derved også mere besværet... men men men... til den tid er jeg gået på barsel og behøver derfor ikke at være helt så aktiv, som jeg er nu (arb. i en skovbørnehave som pæd. - og går derfor fra 8 uger før termin

Jeg ved ikke endnu, hvordan min krop vil ende med at se ud, men er selvfølgelig bekymret for, at jeg ikke kan komme tilbage til nogenlunde samme krop som før.... er nok mest bekymret for strækmærker og alt for meget løst hud.... HAHA
Men dem lever jeg gerne med, når jeg ved, hvor dejligt et lille menneske der er på vej!!! Indtil videre er maven jo fin og rund, ingen strækmærker eller for mange kilo på sidebenene... meeeen der er jo også stadig LANGT til målet!!!
Så herfra er der kun
i forhold til at være gravid indtil videre!!!!
Lea
Anmeld