Så træt af det:( ((måske lidt ondt))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Shibby

Anonym skriver:

Det var en mulighed, så er det privat, uden at man har gjort meget ved det. lige en overvejelse.

Gør det da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Ja kan godt være, men vi taler bare ikke rigtig sammen efter hun er kommet herind. somom vi ikke har mere at tale om. sååååååå.

Jamen det kunne du også prøve at forklare hende, at du synes i har mistet kontakten lidt pga i er på samme forums, og stort set kan følge med i alt hvad hinanden laver..

Anmeld

8. juni 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

Havde tænkt at slette profilen, men bare irriterende med de venner man har fået herinde på sin venneliste at de skal rykkes, og at jeg så heller ikke kan ligge et billed op af vores lille vidunder i løbet af graviditeten

Syns bare det er øv, og den eneste grund til hun kender til siden er fordi jeg selvf fortalte om den, og ja, wupti hun dukkede op

Kan SÅ godt følge dig. Har det samme problem, med et familiemedlem. Man fortryder virkelig at man har fortalt om siden

Så nu er jeg blevet så anonym jeg næsten kan, og nu ved de fleste sikkert ikke længere hvem jeg er (fordi de jo ikke kan genkende mig på hverken billede eller navn)

Men kan ikke give dig nogle råd, andet end at være ano.. desværre..

Anmeld

8. juni 2010

Muffinmus

jeg har flere veninder der er på alel mine babysider og jeg synes bare det er hyggeligt. Har jeg noget meget personligt der skal diskuteres gør jeg det pr PB eller ano. Så kan slet ikke se det problem du har med at dele forummet med folk du kender:-)

Men det er nok bare fordi jeg ikke har noget som helst at skjule som sådan og derfor slet ikke finder det irriterende at de læser med. Det meste af det jeg skriver herinde er jo alligevel nonget jeg deler med folk herinde, så hvorfor ikke mine veninder også??

Men det er jo ikke alle der har det som mig og synes da klart du skal skifte profil og så kun fortælle meget lidt om dig selv herinde så folk ikke ved hvem du er.Så kan du stadig læse med og svare lidt, det lbiver bare knap så personligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.