Så træt af det:( ((måske lidt ondt))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

LifeIsGreat

Bliv plus medlem så du kan blokerer for hende.. easy..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Shibby

Som andre har skrevet så er det altså nemt at blive anonym hvis det er det du vil (:

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Men så kan du jo bare lukke af på det og lade det være... jeg ville dog bare ændre mit profil navn og så lige skrive til dem du har på din venneliste..

Prøvede for en meget kort stund at ændre navn, men fandt ud af de tidligere indlæg også tog navn efter det, så den var lidt nem at gennemskue hvis man fandt nogen af de gamle indlæg. Men tror jeg nok lukker ned, og måske så starter en ny op, så irritere det mig ikke så megte. Det er bare det at hun ved mit navn, og kan følge med i tingene der sker i graviditeten, og evt problemer med manden.

Anmeld

7. juni 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Havde tænkt at slette profilen, men bare irriterende med de venner man har fået herinde på sin venneliste at de skal rykkes, og at jeg så heller ikke kan ligge et billed op af vores lille vidunder i løbet af graviditeten

Syns bare det er øv, og den eneste grund til hun kender til siden er fordi jeg selvf fortalte om den, og ja, wupti hun dukkede op

Du kunne jo også prøve at fortælle hende at du synes det er lidt træls at i er på samme side, da du gerne vil have denne side for dig selv..

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

forældre-til-Asta skriver:

Du kunne jo også prøve at fortælle hende at du synes det er lidt træls at i er på samme side, da du gerne vil have denne side for dig selv..

Tror desværre ikke hun vil forstå, og vi lever i et frit land.. Så tror bare det bliver slettet, og startet nyt op igen. det er vidst det nemmeste.

Anmeld

7. juni 2010

Shibby

forældre-til-Asta skriver:

Hvis i er veninder og hun alligevel har andre forums så tror jeg ikke det gør hende noget (:

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Frk.Sommerfugl skriver:

Bliv plus medlem så du kan blokerer for hende.. easy..

Kan man så blokere så hun ikke kan se hvad jeg skriver?

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Hvis i er veninder og hun alligevel har andre forums så tror jeg ikke det gør hende noget (:

Ja kan godt være, men vi taler bare ikke rigtig sammen efter hun er kommet herind. somom vi ikke har mere at tale om. sååååååå.

Anmeld

7. juni 2010

LifeIsGreat

Anonym skriver:

Kan man så blokere så hun ikke kan se hvad jeg skriver?

ja så vidt jeg ved kan man gøre sin profil "hemmelig" så det kun er ens venner der kan se billeder, ens blogindlæg osv.

Anmeld

7. juni 2010

Anonym trådstarter

Frk.Sommerfugl skriver:

ja så vidt jeg ved kan man gøre sin profil "hemmelig" så det kun er ens venner der kan se billeder, ens blogindlæg osv.

Det var en mulighed, så er det privat, uden at man har gjort meget ved det. lige en overvejelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.